Peräruiske porissa..?

  • Viestiketjun aloittaja Äippä-03
  • Ensimmäinen viesti
Äippä-03
Oon kanssa miettiny tota kakka aihetta ja tuli mieleen et onks joku saanut peräruiskeen kun on mennyt poriin synnyttämään? Itelle ei mainittukaan sellasesta..ei kyllä ollut mielessäkään siinä supistaessa ja kun kaikki meni niin nopsaan.. Nyt kuitenkin haaveillaan toisesta lapsesta ja mua on alkanut kummasti mietityttään toi kakka touhu..kyllä mua varmaan nolottaa jos päästän sitten alleni ja mies on siinä! :ashamed: Ja sitte kummiski haisee mukavasti ni tulee siinä mieleen et mitä muut ajattelee.. :/
 
En saanut Porissa,mutta en myös ymmärtänyt pyytääkään :\| Eikä kukaan kyllä hoitajista tai kätilöistä edes ehdottanut peräruisketta. Ei minua kyllä yhtään hävettänyt,vaikka vähäsen ruskeeta tavaraa tulikin synnytyspöydälle väännettyä ja mies näki..Hän kyllä ymmärsi aivan hyvin,että siinä minä punnersin tosissani eikä sille mitään voinut että tuli vähän muutakin kuin vauva :D
 
Porissa synnytin minäkin ja peräruisketta en saanut, tosin en sitä edes pyytänyt. Etukäteen se kakka juttu voi sinua mietityttää, mutta kun olet siinä tilanteessa niin et kyllä huomaa koko asiaa, on siinä niin paljon kaikkea muutakin... tsemppiä ja älä turhaan vaivaa mieltäs tollasella asialla. Ja sitten vielä se, että kyllä ne kätilöt on varmana tottunut näkeen kaikenlaista!
 
näin minulla
Synnytin Kotkassa, eikä kukaan ehdottanut mitään peräruisketta enkä itsekkään älynnyt kysyä. Ja arvaahan sen miten kävi: siinä sitä sitten kätilö siivoili muutamaankin otteeseen kakat pois. Itse en tajunnut että tuliko ja mitä. Eli älä murehdi, kyllä kätilöt siivoavat ja ilman suurempia huomautuksia. Isäkin oli mukana ja on vielä ihan ok, vaikka kaiken näkikin. Onnea matkaan!!
 
Synnytin kans Porissa ja minulla oli sellainen tunne peräsuolessa että vois jotakin sieltäkin tulla ja sanoin sen kätilölle hän sanoi että ei haittaa siivotaan sit jos jotakin ilmaantuu. Myöhemmin kätilö sanoi että tunne peräsuolessa johtui ehkä siitä että vauva painoi sitä syntyessään. Kun supistukset alkoivat minulla suoli tyhjeni automaattisesti eli muutama tunti tuli siinä alkutaipaleella istuttua pöntöllä ripulilla.
 

Yhteistyössä