Peräpukamat ja peppuseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikö koskaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikö koskaan

Vieras
Kysyisin niiltä, joilla on kokemusta tästä yhtälöstä. Eli siis, voiko peppuseksi olla nautinnollista, jos on peräpukamia? Itse kuvittelisin, että varmasti tekee kipeää, enkä sen vuoksi ole uskaltautunut kokeilemaan. Mies kuitenkin kovasti haluaisi kokeilla, joten olisi kiva tietää muiden kokemuksia asiasta.

pukamista en tiedä tekeekö kipeetä, mutta peppuseksi voi alkuun tehdä kipeetä. mä olen kuitenkin suostunut kokeilee, välillä onnistuu, välillä ei ja sillon se on ehdoton ei. Täytyy olla sopiva fiilis, joskus se on ollut jopa ihan nautinnollista. eli rohkeasti kokeilee! Hyvä että parisuhteessa voi tehdä kaikkea!

Joo, mut salettii pitää olla pieni kyrpä. Itellä sektiolla synnytykset ja miehellä iso. Kyl saapi pimppi riittää.. Ja jos kyselisi persiin perään ni aattelisin et oon sen mielestä löysä.. Heittäsin sitä mukilla päähän.

Eli kukaan ei ole kokeillut moista puuhaa, jos on pukamia? En kyllä uskalla kokeilla, jos ei kenelläkään rohkaisevampia kokemuksia ole. Saa siis mies tyytyä jatkossakin normipanoihin...

Alkuperäinen kirjoittaja eikö koskaan:
Kysyisin niiltä, joilla on kokemusta tästä yhtälöstä. Eli siis, voiko peppuseksi olla nautinnollista, jos on peräpukamia? Itse kuvittelisin, että varmasti tekee kipeää, enkä sen vuoksi ole uskaltautunut kokeilemaan. Mies kuitenkin kovasti haluaisi kokeilla, joten olisi kiva tietää muiden kokemuksia asiasta.

No mitäs jos tekisitte sit sillai että hommaatte vaikka pumpattavan anustapin ja työnnätte sen miehen perssiiseen kerran sitä perseseksi kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja en tiä:
Joo, mut salettii pitää olla pieni kyrpä. Itellä sektiolla synnytykset ja miehellä iso. Kyl saapi pimppi riittää.. Ja jos kyselisi persiin perään ni aattelisin et oon sen mielestä löysä.. Heittäsin sitä mukilla päähän.

..tai vähintäänkin homo! Heittäisin lusikalla ottalohkoon ja jättäsin!

Minulla on yksi pieni ja joskus kipeäkin pukama. Ei ole peppuseksiä haitannut mitenkään, kunnolla vaan liukkaria.
Jos sattuu kovin niin sitten tietenkin lopetatte. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan edes :)

Minulla on yksi suhteellisen vaivaton peräpukama ja olen harrastanut peppuseksiä siitä huolimatta. Täytyy vain pitää huoli hyvästä luistosta ja omasta halusta - kuten joku tuolla aiemmin jo kertoi niin minullakaan ei peppuseksi onnistu, jos itsellä ei tee mieli.

mulla tekee pukamien takia hirveän kipeetä jo tavallinen takaapäin paneminenkin(emättimeen siis), en vois kuvitellakkaa että SINNE pukamien sekaan lykättäis jotain jota pumpattais eestaas... :x

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
mulla tekee pukamien takia hirveän kipeetä jo tavallinen takaapäin paneminenkin(emättimeen siis), en vois kuvitellakkaa että SINNE pukamien sekaan lykättäis jotain jota pumpattais eestaas... :x

Äkkiä ne jannut ruiskahtaa. Purista vaikka palleista, niin johan läjähtää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No joo, katsellaan nyt. Ehkä sitä voisi sitten ainakin harkita... Kiitos vastanneille!

Älä lähde antamaan anusta aisoille. Olen mies ja kerran perää koettanut penikselläni. Tiukkaa on vääntö ja hyvvää kait tekkee, mutta se on luonnotonta ja Jumalan tahdon vastaista. Pysy vaan perussetissä ja mieli pysyy terveenä.

Yhteistyössä