Peräaukko vuotaa

  • Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti
:/
Mua vähän aikaa sitten on alkanut vaivata inhottava vaiva. Peräaukkoni vuotaa! Sieltä tulee oikeistaan sellasta kirkasta nestettä. Sit se ärsyttää pyllyreikää/lähi ympäristössä olevaa ihoa. Välillä peräaukko myös kutisee ja siinä on ihan outo olo, semmonen jatkuva tiedostava tunne ikään kuin sen olemassa olosta.

Olen nuori henkilö, enkä ole harrastanut anaaliseksiä tai työntänyt muutakaan sinne joten näin ollen en ole venyttänyt peräaukkoani! Kärsin myös ärtyneen suolen oireyhtymästä.
 
:/
[QUOTE="vieras";29101642]Voisi johtua suolistohiivasta. Eli syötkö paljon sokeria ja hiivaa? Jätä ne pois.[/QUOTE]

Namia on tullu syötyä nyt ainakin aika paljon. Tosta hiivasta en osaa sanoo mitään, mut voihan sekin olla mahdollinen. Mulla on myös sellanen ongelma etten kykene pidättämään ilmavaivoja...

Sentään onneksi paskat ei housuun tipu.
 
:/
Ja se neste haisee myös pahalle. Kirvelee kans välillä. Sit toi vaiva vaan alko silleen et ikään kuin peräaukossa ois ollu koko ajan semmonen levoton olo ja sitä myös poltteli.
 
"vieras"
http://www.violetlight.fi/Ravinto%20ja%20terveys/hiivasyndrooma.htm

Lue toi, voisko sulla olla? Siellä lukee oireina mm.

"Suolisto ja virtsatiet: ummetus ja/tai ripuli, runsas kaasunmuodostus, turvotus, "kouristelut", kutina peräaukossa, toistuvat virtsatietulehdukset"
 
:/
[QUOTE="vieras";29101682]http://www.violetlight.fi/Ravinto%20ja%20terveys/hiivasyndrooma.htm

Lue toi, voisko sulla olla? Siellä lukee oireina mm.

"Suolisto ja virtsatiet: ummetus ja/tai ripuli, runsas kaasunmuodostus, turvotus, "kouristelut", kutina peräaukossa, toistuvat virtsatietulehdukset"[/QUOTE]

No tota tutkittiin mulla joskus ja ei kai ollu. Onhan siinä tietysti mm. samoja oireita.
 
"vieras"
Hiiva voi pesiytyä koko kehoon (ns. suolistohiiva, hiivasyndrooma), ja lukuisten muiden oireiden lisäksi se aiheuttaa myös peräaukon ympäristön kosteutta, hajua ja kutinaa.

Eli joko hiiva tai sitten suolesi voi olla vaurioitunut esim. peräpukamien tai ummetuksen seuraksena ja se erittää tätä nestettä.

En nyt keksi muutakaan, ilmeisesti olet käynyt lääkärissä vaivasi kanssa?
 
"Emma"
Mulla on täysin sama vaiva ap!!! Mulla taisi alkaa siitä kun mulle tuli ensimmäistä kertaa patti peräaukon lähettyville eli ilmeisest sisäinen peräpukama. Samoihin aikoihin pesin peppuvakoa myös liikaa saippuan kanssa. Mulla myös tukkaa lähtee paljon, mutta se on ollut sitä jo vuosia. Muutenkin päänahka oireilee. Suolen toiminta on myös epäsäännöllistä ja vatsa usein löysällä.
 
vierailija
Mua vähän aikaa sitten on alkanut vaivata inhottava vaiva. Peräaukkoni vuotaa! Sieltä tulee oikeistaan sellasta kirkasta nestettä. Sit se ärsyttää pyllyreikää/lähi ympäristössä olevaa ihoa. Välillä peräaukko myös kutisee ja siinä on ihan outo olo, semmonen jatkuva tiedostava tunne ikään kuin sen olemassa olosta.

Olen nuori henkilö, enkä ole harrastanut anaaliseksiä tai työntänyt muutakaan sinne joten näin ollen en ole venyttänyt peräaukkoani! Kärsin myös ärtyneen suolen oireyhtymästä.
Tiedostava peräaukko? Nyt ollaan jo aika korkealla tasolla.. :D
 

Yhteistyössä