N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Mulla kaks kertaa aukastu lääkärin toimesta. Pirun kipeä oli kyllä :/ ja varmasti vielä uusii...jossain vaiheessa leikataan kokonaan sitten auki,jotta ei enää toistu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Mulla kaks kertaa aukastu lääkärin toimesta. Pirun kipeä oli kyllä :/ ja varmasti vielä uusii...jossain vaiheessa leikataan kokonaan sitten auki,jotta ei enää toistu.
Eikö paiseen kuulu pienetä ,kun on viilto tehty ? On kuitenkin vielä kova pahka
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Mulla kaks kertaa aukastu lääkärin toimesta. Pirun kipeä oli kyllä :/ ja varmasti vielä uusii...jossain vaiheessa leikataan kokonaan sitten auki,jotta ei enää toistu.
Tyhjättiinkö se?
Onko viilto auki vai mennyt kiinni? Mätää voi kertyä uudelleenkin, ellei sitä paisetta ole kunnolla tyhjätty ja putsattu.
Tai sitten siellä sisällä oli muuta(kin) kuin mätää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Mulla kaks kertaa aukastu lääkärin toimesta. Pirun kipeä oli kyllä :/ ja varmasti vielä uusii...jossain vaiheessa leikataan kokonaan sitten auki,jotta ei enää toistu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se voi aina uusia. Näin miehelle sanottiin, kun viimeksi oli sairaalassa. Silloin se puhkottiin ja oli sairaalassa pari päivää..
Alkuperäinen kirjoittaja ..:http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00694&p_haku=Bartoliniitti%20(em%E4ttimen%20rauhastulehdus)
olisiko tästä kyse
Alkuperäinen kirjoittaja nolo tosiaan:Onko jollekin tehty paiseeseen viilto ?
Olisi kysyttävää
Mikä sairaus se on? Eräällä läheisellä tulee koko ajan paiseita, eivätkä lääkärit tiedä mihin se liittyy? Kiitos, jos jaksat vastata.Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:Auts. Mun miehellä on se sairaus, että noita tulee. Kerran oli koko pakara tulehtunut ja punainen, eikä edes puudutus helpottanut, kun avattiin. Yleensähän nuo hoidetaan niin, että paise avataan ja sitä sitten huuhdellaan viikkokaupalla. Jos sen paiseen annetaan umpeutua päältäpäin, avautuu uudelleen. Eli sen pitää parantua sielt' pohjalta alkaen pikkuhiljaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:Auts. Mun miehellä on se sairaus, että noita tulee. Kerran oli koko pakara tulehtunut ja punainen, eikä edes puudutus helpottanut, kun avattiin. Yleensähän nuo hoidetaan niin, että paise avataan ja sitä sitten huuhdellaan viikkokaupalla. Jos sen paiseen annetaan umpeutua päältäpäin, avautuu uudelleen. Eli sen pitää parantua sielt' pohjalta alkaen pikkuhiljaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä sairaus se on? Eräällä läheisellä tulee koko ajan paiseita, eivätkä lääkärit tiedä mihin se liittyy? Kiitos, jos jaksat vastata.Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:Auts. Mun miehellä on se sairaus, että noita tulee. Kerran oli koko pakara tulehtunut ja punainen, eikä edes puudutus helpottanut, kun avattiin. Yleensähän nuo hoidetaan niin, että paise avataan ja sitä sitten huuhdellaan viikkokaupalla. Jos sen paiseen annetaan umpeutua päältäpäin, avautuu uudelleen. Eli sen pitää parantua sielt' pohjalta alkaen pikkuhiljaa.
Ok, kiitos paljon. Onko hänellä sille altistavia sairauksia ym. vai muuten vaan tulee ilman syytä?Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä sairaus se on? Eräällä läheisellä tulee koko ajan paiseita, eivätkä lääkärit tiedä mihin se liittyy? Kiitos, jos jaksat vastata.Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:Auts. Mun miehellä on se sairaus, että noita tulee. Kerran oli koko pakara tulehtunut ja punainen, eikä edes puudutus helpottanut, kun avattiin. Yleensähän nuo hoidetaan niin, että paise avataan ja sitä sitten huuhdellaan viikkokaupalla. Jos sen paiseen annetaan umpeutua päältäpäin, avautuu uudelleen. Eli sen pitää parantua sielt' pohjalta alkaen pikkuhiljaa.
Se on ihan paisetauti, Staphylococus aureus.