Nainen tietää olevansa ihana kun mies nuolee peppureikää.
Aivan mielettömän ihanaa on nuolla naisen peppua. Olen 18-vuotiaasta asti harrastanut sitä.
Vaikkakin eka kerta oli kiellettyä ja salaista. Nimittäin sain maistaa ensimmäisenä siskon tyttären peppua. Olin siskoni luona kylässä. Saunoimme ja uimme melkein koko päivän, olihan kesä ja lämmin. Minä sain ihailla teini-ikäisen, eli 14-vuotiaan siskon tyttären jo naisellistunutta vartaloa.
Hän teki minuun sellaisen vaikutuksen, että minä kävin useita kertoja tyydyttämässä itseäni sen päivän aikana. Ajattelin tuota suloista teinipeppua samalla kun runkkasin.
Illalla kun kaikki olivat väsyneinä menneet nukkumaan, minä valvoin ja mietin miten saisin kosketella tuota sievän naisenalun kroppaa.
Odotettuani aikani, kun kaikki olivat nukahtaneet rohkaisin mieleni ja hiivin tytön huoneeseen. Kuiskin hänen nimeään, ja kyselin, joko hän nukkuu. Kuului vaan hänen uninen hengityksensä.
Näin selvästi kesäisen valoisassa huoneessa hänen ihanan vartalonsa. Hän oli kyljellään peiton päällä. Alin jalka oli suorana, ja päällimmäinen jalka oli koukussa. Valkoiset pikkarit olivat painuneet syvälle pepun vakoon. Ylävartalo oli paljaan , ja nuo päivällä bikinien peitossa olleet ja niin mielettämän kiihottavat teinitissit olivat paljaana silmieni edessä.
Menin sängyn viereen polvilleni ja laitoin käteni hellästi hänen olkapäälleen. Ei mitään reaktioita häneltä. Siirrin käteni hänen käsivartta pitkin alemmas ja seurasin jos hän reagoisi liikkeeseen. Ei mitään taaskaan. Varovasti painoin kättäni vasten tuota ihanan kiinteää tissiä vasten ja puristin sitä hellästi. Hän vain nukkui kuin tukki.
Kulli minun housussa oli täydessä seisokissa ja pullotti ulospäin koholla. Nyt laitoin käteni paljaan reiden päälle ja sivelin sieltä. Teki niin valtavasti mieli naida tuota tyttöä. Kun hän ei reagoinut vieläkään, painoin kasvoni hänen reisien väliin ja aloin suudella ja nuolla sieltä.
Työnsin kieleni pikkarien sisään ja tunsin ihanan pillun tuoksun ja maun ensimmäistä kertaa elämässäni. Rohkeasti vedin pikkareita sivuun jotta sain pillun enemmän paljaaksi. Painoin kieleni kokonaan ihanaan pilluun sisään. Nuolin välillä pepunsilmää ja työnsin kieltäni myös sinne.
Tyttö ynähteli vaimeasti ja liikahteli, mutta hänen hengityksestään tiesin hänen nukkuvan.
Runkkasin samalla itseäni nenäliinaan kun taas työnsin kieltäni suloiseen nuoreen pilluun. Tämä koko toimitus kesti ehkä 3-4 minuuttia, kun laukesin kullini ympäri kietomaani nenäliinaan. En olisi halunnut lopettaa tuota salaista touhuani, mutta kuitenkin nousin ja hiivin pois siskon tyttären huoneesta, ja jätin hänet märiksi nuolemani pikkarit jalassaan nukkumaan.
Tein tuon saman tempun vielä muutaman kerran sinä kesänä. Onneksi hänestä kasvoi ihana nainen , ja nyt saan toteuttaa salaisia harrastuksia hänen kanssaan yhdessä aina silloin tällöin, milloin on sellainen tilaisuus.