Peppi... olikohan se sittenkään hyvä nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
...Jestas, että Peppejä on alettu kastamaan oikein urakalla...
...Näyttääkö tuo minun kultani oikeastaan edes Pepiltä...
...Onkohan kuitenkaan kiva olla 50v. ja nimeltään Peppi...

Onko kukaan alkanut epäröimään lapselleen antamaansa nimeä? Minusta Peppi on edelleen mainion pirtsakka nimi, mutta yön pimeinä tunteina vaan välillä epäröin :/

Eläpä nyt tuommosia mieti! :) 50 vuoden päästä aikuisilla on mitä ihmeellisimpia nimiä,kun miettii mitä nykyään annetaan lapsille nimiks.Ja tuo peppi on kyllä varmasti sieltä normaalimmasta päästä ja on kiva myös aikuisella. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Samoja ajatuksia on ollut mullakin silloin tällöin.

Mut ajattele asia niin että sitten kun sun lapsi on 50v. niin noita Peppejä on muitakin eli ei se sitten oudolta tunnu. ;)

Se on kyllä aivan totta.
Harmittaa vaan se, että moinen asia harmittaa, kun kuitenkin ihan oikeasti pidän nimestä. Jos olisin itse Peppi, niin ei minua yhtään harmittaisi, joten mikähän minua sitten harmittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja onninen:
Jospa se onkin liian tavallinen nimi ja se just harmittaa,kun oisit halunnut erikoisemman...?

Ehkä harmituksen taustalla on oikeasti tuotakin. Erikoinen, mutta kuitenkin ikään kuin ikään sopiva nimi olisi ollut kiva keksintö.

Kyllä lasten nimet on sitten vaikeita. Ja vatsassanikin olisi yksi nimeä vailla... onneksi on syksyyn asti aikaa tuumia :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
En kertaakaa oo epäilly :heart: Enemmänkin ihastellut, että miten keksinkään niin hienon nimen. Evelyn on ihana nimi. Kuten myös Peppi!

Evelyn ON ihana nimi. Jopa niin ihana, että mun seuraava mahdollinen tyttäreni taitaisi saada nimekseen Evelyn. Ajaa jopa kestosuosikkini Elissan ohi :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
En kertaakaa oo epäilly :heart: Enemmänkin ihastellut, että miten keksinkään niin hienon nimen. Evelyn on ihana nimi. Kuten myös Peppi!

Evelyn ON ihana nimi. Jopa niin ihana, että mun seuraava mahdollinen tyttäreni taitaisi saada nimekseen Evelyn. Ajaa jopa kestosuosikkini Elissan ohi :)

Uuuh :heart:

Yks tuttu on jo nimenny vauvansa Evelyn Rose:ksi, eli vissiin muittenkin mielestä ihan kelpo nimi!

Yhteistyössä