Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Mies pahoinpiteli naisen tunkemalla tulikuuman käherrinraudan naisen sisään" Ja vot, johan olisi ihan toisenlainen suhtautuminen.
"Mies pahoinpiteli naisen tunkemalla tulikuuman käherrinraudan naisen sisään" Ja vot, johan olisi ihan toisenlainen suhtautuminen.
nyyh
Miten niin väärässä? Puhuin mielikuvista mitä tulee otsikoista ja siitä miten ihmiset reagoi niihin.
Ai kauheeta![]()
Mullekin tuli aloituksen perusteella heti mielikuva siitä, että ei tässä oo mitään nauramista: mies on pahoinpidelty.
Sain kuitenkin luettua jutun ennen kun kommentoin...ja kas kummaa, mieleni muuttui![]()
Mää olin niiiiiin pinnallinen että halusin vaan mainita mielipiteen mielikuvista, kauhian laiska ihminen kun ei jaksanu lukea juttua(tosin tää ruuanlaitto voi toki hieman tehdä keskimääräistä enemmän adhd:ksi, ehkä, jos on edes mahdollista...)
![]()
Tarkistappas määritelmä "päteä" ja käytä sitä oikein ensi kerralla.
Tarkistappas määritelmä "päteä" ja käytä sitä oikein ensi kerralla.
Anteeksi mutta et sinä määrittele sitä mihin minä voin ja saan kommentoida? Jos sinä käsität väärin sen mistä puhun, onko se minun ongelma? Tokihan se on tuollaisille kilpailumielisille jankkaajille elinehto että saa vaan vääntää jostain, sama se mistä.