Peniksen koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mittaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mittaaja

Vieras
Iltasanomien nettisivuilta luin miesten peniksen kokoa koskevasta tutkimuksesta, jossa oli eritelty peniksen koot maittain ja suomalaisilla miehillä olisi sen mukaan keskimäärin 13,77 cm. Tuo mitta kuulosti jotenkin niin pieneltä, että päätin huvikseni sitten mitata minka kokoinen tuolla omalla ukolla on.

No ukolle saatiin tulokseksi pituudeksi 19 cm, ympärykseksi 13,5 cm ja paksuudeksi 4,3 cm. Mistä johtuen jäinkin ihmettelemään tuota tutkimusta, että voiko tuo pitää paikkansa? Ukolla mukamas olis isompi vehje, kun minkään maan keskiarvo.

Tuo ukko sattuu olemaan ainoa petikumppanini, niin ei oikein ole mahdollisuutta vertailla keneenkään.

Ja nyt tuleekin sitten todella typerä kysymys eli onko teidän kokemuksen mukaan tuon 13,77 cm ihan realistinen arvio asiasta? Saanko siis olla tyytyväinen, kun omalla kohdalle on sattunut iso (jos tuo nyt on iso?)? Vai onko tuo koko tutkimus ihan tuulesta temmattu ja oikeasti koot tuota isompia?

Jos tutkimus perustuu suurinpiirtein kyselyyn niin kuinka luotettava mielestäsi tälläinen tutkimus on ? Täydellinen nollatutkimus mille ei voi antaa mitään arvoa. Sillä jo kulttuurien erilaisuus johtaa siihen, että jossain maassa vastataan rehellisesti ja jossain maissa valehdellaan koska oma ego ei kestä kertoa totuutta ja machokulttuureissa jokainen väittää, että hänellä on maailman isoin muna tai vähintään todella iso.

Totta.

Tosin en ymmärrä miksi kukaan mies valehtelisi tulosta alakanttiin tuollaisessa kyselytutkimuksessa? Eikö tulos silloin olisi yleensä totuutta isompi. Se ei siis poista ihmetystäni tuon tutkimuksen tuloksista verrattuna tuon oman ukon vehkeen kokoon.

Mun miehellä on 19cm pitkä ja 17cm ympärys. Tykkään ;) Ennen miestäni oon ollu sängyssä kymmenen kans ja kaiken kokosta löyty. Yhellä oli niin iso/paksu, ettei tullu hommista mitään. Useimmilla oli pienempi ku nykysellä.

Totta.

Tosin en ymmärrä miksi kukaan mies valehtelisi tulosta alakanttiin tuollaisessa kyselytutkimuksessa? Eikö tulos silloin olisi yleensä totuutta isompi. Se ei siis poista ihmetystäni tuon tutkimuksen tuloksista verrattuna tuon oman ukon vehkeen kokoon.

Kannattaa pitää mielessä kulttuurien erilaisuus ja stereotypiat, machomaissa mies valehtelee aivan satavarmasti enemmän yläkanttiin kuin suhteellisen rehellisessä Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ripamään;23448573:
Kannattaa pitää mielessä kulttuurien erilaisuus ja stereotypiat, machomaissa mies valehtelee aivan satavarmasti enemmän yläkanttiin kuin suhteellisen rehellisessä Suomessa.

Vaikka ne siellä Kongossa (jossa oli isoimmat) olis valehdelleet kokoonsa 2 cm lisää, niin silti ihmettelen noita tuloksia. En siis sen takia, että Kongossa on isommat penikset kuin Suomessa, vaan siksi että tuolla omalla ukolla on isompi velje kuin keskiarvo Suomessa tai sen paremmin Kongossakaan.

En ole aiemmin ajatellut, että tuolla omalla ukolla olis jotenkin suuri. Olen luullut, että se on ihan normaalin kokoinen. Tuon tutkimuksen valossa se vaan vaikuttaa isolta. Mun puolesta ukolla vois olla vaikka pidempi ja paksumpi. Ei siis vaikuta miltään isolta mun silmään.

Itse oon ollut "sillee" vähän alta 600 naisen kanssa! Ikääkin on jo, ettei toi aktiiville miehelle mikään paha kokemus ole! Mitat on kyllä tossa keskiarvoakselilla, mutta se ei ole koskaan niin kovasti merkinnyt; kaikkea muutakin kun on tapahtunut. Lapsia on monta!

Suomessa useat miehet on pienimunaisia 8) Mulla on ollut petikumppaneita toistakymmentä ja voin kyllä kertoa että suurimmalla osalla on ollut varmasti lähelle tuota 13cm,eli mun mielestä liian pieniä.
Nykyisellä miehellä 18cm ja on myös tosi paksu,hyvältä tuntuu ;)

Brittidokumentin perusteella peniksien keskiympärys olisi 12-13cm.
Mittailin oman peniksen ja ympärysmittaa oli 9,5cm. Tuntuu siltä, että keskiarvoja haetaan vaikka väkisin. Oikeasti miesten peniksissä on todella paljon pituus- ja paksuuseroja.
Naiset huomaavat vain pituuden ja paksuuden epäsuhdan. Jotkut ovat myös väittäneet tuntevansa peniksen koon, kun mies on heidän sisällään.

Vaikka ne siellä Kongossa (jossa oli isoimmat) olis valehdelleet kokoonsa 2 cm lisää, niin silti ihmettelen noita tuloksia. En siis sen takia, että Kongossa on isommat penikset kuin Suomessa, vaan siksi että tuolla omalla ukolla on isompi velje kuin keskiarvo Suomessa tai sen paremmin Kongossakaan.

En ole aiemmin ajatellut, että tuolla omalla ukolla olis jotenkin suuri. Olen luullut, että se on ihan normaalin kokoinen. Tuon tutkimuksen valossa se vaan vaikuttaa isolta. Mun puolesta ukolla vois olla vaikka pidempi ja paksumpi. Ei siis vaikuta miltään isolta mun silmään.

On se ISO ! harvalla miehellä on noin isoa, itselläni on tarkasti mitattuna :-) 15,5cm ja siitä naiseni sanoi että se on ihan normaali,isohko kuulemma, :-)

Ittellä on 17 cm ja kiva nähä, että se alkaa olla jo aika iso. Olis tommonen 13-senttinen pikkutikku kyllä jo aika surkee. Kyllä siinä omakin nautinto kärsis. Illmeisesti naisille ei sitten toi koko merkkaakaan niin paljoo ku väitetään ku tommoset pikkupenat saa naisia. Taitaa naisille olla se kokonaismitta tärkeempi vaikkei sillä ole mitään merkitystä seksissä.

Mitä väliä sillä on, ei mies voi sen kokoon vaikuttaa pitää tyytyä vaan siihen minkä omistaa, onhan naisillakin erikokoisia rintoja ja perseitä ja kaikki ne toimii...

[QUOTE="vieras";23849341]Mitä väliä sillä on, ei mies voi sen kokoon vaikuttaa pitää tyytyä vaan siihen minkä omistaa, onhan naisillakin erikokoisia rintoja ja perseitä ja kaikki ne toimii...[/QUOTE]

Ai toimii vai... No pienet rinnat ja iso läskkiperse on kyl semmonen yhdistelmä, että se toimii vaan seksuaalisten halujen väliaikaisena poistajana

Kyllä niitä on laidasta laitaan, kokemusta on liiankin monesta. On tullut vastaan alle 10cm kikkelikin ja sitten taas sellainen joka ei vaan mene sisuksiin edes :D Uskoisin että tuo 13cm on aika keskiverto, mu mielestä kyllä myös paksuus ratkaisee. Jos on 13cm ja paksu niin se on parempi kuin 19cm ja ohut...

Mulla on (kai sen voi täällä kertoo kun kerran anonyyminä seikkailee) 15,4 cm (huomaa millin murto-osien tarkka miettaus, niin vakava asia tää on miehille. Olen aina pitänyt sitä hiukkasen pienenä. Tosin mulla tää johtuu siitä, että mulla on lepotilassa erittäin pieni, mutta kasvua on sitten suhteellisesti aika paljon.

Silti mun on vaikee uskoa, että toi keskiarvo olis noin alhainen. Mutta tiiä sitten, enpä oo muitten juhlakuntopeniksiä mittaillut.

Eihän naiset noita senttejä mieti mutta mielikuvissa asialla merkitystä. Itselle siksi juuri tuo pieni lepotilapenis on aiheuttanut hiukan ongelmia, kun ei sitä vaan viitti heittää, että "kyl tää tästä kasvaa" :) Varsinkin nuoremana vältteli sitä, että nainen näkee sitä lepotilassa. Ainakaan ennen kuin sen toiminta tositilanteessa oli todistettu :)

Kukaan ei ole koskaan pieneksi sanonut, mutta tuskin naiset tommosta sanoiskaan. Kehuja tullut siitä, että seisoo tosi pystyssä ja on hiukan ylös käyräkin.

[QUOTE="vieras";23448565]Mun miehellä on 19cm pitkä ja 17cm ympärys. Tykkään ;) Ennen miestäni oon ollu sängyssä kymmenen kans ja kaiken kokosta löyty. Yhellä oli niin iso/paksu, ettei tullu hommista mitään. Useimmilla oli pienempi ku nykysellä.[/QUOTE]

Ja tuo oikein iso, paksu ei oikein jäykistynyt kunnolla eikä todella tahtonut mennä sisään, vaikka kiihottunut olin. Ei voinut työntää 'pohjiaan myöten'.
Pieneltä tosin tuntuu tuo 13cm, pitäneekö paikkaansa.

keskimääräinen peniksen koko suomi

Kyllä tuo tutkimustulos pitää suurinpiirtein paikkaansa. Ei todellinen keskipituus ainakaan useampaa senttiä heitä suuntaan tai toiseen. Kyselytutkimuksissa saadaan yleensä sentin pari mittaustutkimuksia suurempia tuloksi, joten miehet tuskin missään maissa kyselytutkimuksissa ainakaan vähättelevät peniksensä kokoa. 19cm on joka tapauksessa selvästi keskimääräistä suurempi.

Yhteistyössä