L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:eikös se ole kuin maalipurkki joka väännetään vaikka veitsellä auki
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:eikös se ole kuin maalipurkki joka väännetään vaikka veitsellä auki
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:eikös se ole kuin maalipurkki joka väännetään vaikka veitsellä auki
Juu, saksilla lähti.
Mitä tekisin ilman palstaa.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:eikös se ole kuin maalipurkki joka väännetään vaikka veitsellä auki
Juu, saksilla lähti.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ja nyt mun tekee ihan sairaasti mieli turkkareita... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja lähtis järki:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:eikös se ole kuin maalipurkki joka väännetään vaikka veitsellä auki
Juu, saksilla lähti.
No niinpä.
Itse olisin jo tuossa vaiheessa ollut kirveen varressa kiinni.Palstalaiset pelastaa..
Juu, saksilla lähti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:eikös se ole kuin maalipurkki joka väännetään vaikka veitsellä auki
Juu, saksilla lähti.
Nuolisit purkin kylkeä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja lähtis järki:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:eikös se ole kuin maalipurkki joka väännetään vaikka veitsellä auki
Juu, saksilla lähti.
No niinpä.
Itse olisin jo tuossa vaiheessa ollut kirveen varressa kiinni.Palstalaiset pelastaa..
Ja ne lasten lelujen pakkaukset, ne oikiasti tarvittee väkivaltaa. :kieh: |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja lähtis järki:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:eikös se ole kuin maalipurkki joka väännetään vaikka veitsellä auki
Juu, saksilla lähti.
No niinpä.
Ja ne lasten lelujen pakkaukset, ne oikiasti tarvittee väkivaltaa. :kieh: |O
Ne muoviin valetut, niissä rikkoo ittensä. Karmeita avattavia.