pelottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tanja

Vieras
Mulla on elämässä asiat todella hyvin, olen erittäin onnellinen, mutta se pelottaa minua hirveästi. Pelkään että jotain ikävää tapahtuu ja menetän tämän onnen. Pelkään hirveästi kuolemaa, vakavaa sairautta tai että lapsilleni tapahtuu jotain. Miten päästä eroon näistä peloista?

Ajattelen joskus samalla tavalla. Mul on kaikki hyvin: ihana mies, kaksi lasta, vakkariduuni, oma talo, ihanat isovanhemmat(miehen puolelta) jne...Kyl kai se onnikin voi kestää ja kannattaa nauttia ihanista asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja tanja:
Mulla on elämässä asiat todella hyvin, olen erittäin onnellinen, mutta se pelottaa minua hirveästi. Pelkään että jotain ikävää tapahtuu ja menetän tämän onnen. Pelkään hirveästi kuolemaa, vakavaa sairautta tai että lapsilleni tapahtuu jotain. Miten päästä eroon näistä peloista?

Musta tuntuu todella samalta. Mutta eniten pelkään, että läheisilleni sattuu jotain ja että kaikki kääntyy ylös alaisin. Olen itse miettinyt, ett' miten pääsen ajatuksistani, mutta ehkä paras lääke on aika ja se, että todella nauttii siitä, että kaikki on niin täydellistä kun voi olla:) Tsemppiä sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja kyselee tarkennusta:
Pelkäätkö koko ajan vaiko vain päivän pari kuukaudessa? Lamauttaako pelko jo elämääsi ja haittaako se toimintaasi?

Pelkään lähes päivittäin, välillä se haittaa yöunia. Elän aika varovaisesti kuoleman pelon vuoksi esim. en aja ylinopeutta, en kävele ikinä päin punaisia... Mun elämä on ennen ollut täynnä vastoinkäymisiä ja kaikki mikä pystyi mennä pieleen meni pieleen, nyt kun olen onnellinen kerrankin ja asiat on todella hyvin, niin en uskalla luottaa et tämä onni kestää.

Yhteistyössä