pelottaa, ultrassa ei näkynyt raskautta!

Tuntuu ihan hirveeltä. Kävin juuri lääkärillä ultrassa eikä hän nähnyt raskautta kohdussa. En tiedä monennella viikolla raskaus on, koska kiertoni on ollut todella epäsäännöllinen. Positiiviset testit tein su ja ma 29.10. Negatiiviset testit tein viikkoa aikaisemmin.Nyt pitäisi olla kp45. Lääkäri käski tulla viikon päästä uudestaa ultraan.

Mitkähän on mahdollisuudet että raskaus on normaali eikä se vain vielä näy...en tiedä miten jaksan odottaa tuon viiko :ashamed:
 
Mulla näkyi esikoisesta pelkkä sikiöpussi viikko plussatestin jälkeen ja viikkoa myöhemmin löytyi jo sikiö ja syke.
Jos sä olet vasta viikonloppuna saanut plussan testiin,ni voi olla et on vaan ultrattu liian aikaisin.
 
mä kävin rv5 ultrassa eikä ollut silloin mitäänmuuta kui paksuuntuneet limakalvot...pikkasen reilu viikko tuosta niin ultrassa näkyi pieni vauvanen sykkeen kera. :heart:

älä heitä kirvestä vielä kaivoon. Hyvin voi olla niin alussa ettei sielä vielä näy juuri mitään. :hug:
 
Kiitos kovasti vastauksista. Tuntuu hyvältä kuulla että se ei ole välttämättä vakavaa. Gyne kyllä sanoi että limakalvot näyttävät paksulta, mikä viittaa kohdun sisäiseen raskauteen. Silti ei oikein osaa olla raskaudesta onnelinen, kun palkää että jotain on vialla.

Kohdun ulkoiset raskaudet näyttäisi kuitenkin olevan melko harvinaisia.

Mietinkin että voiko tuolle, että raskaus ei näy ultrassa olla jotain muuta selitystä kuin liian aikainen raskauden vaihe tai kohdun ulkoinen raskaus? tietääkö kukaan?
 
Jos olet vasta pari päivää sitten plussannut, ei ultralla voi nähdä vielä mitään. Rv 5 sikiö on vasta nuppineulan pään kokoinen. Kuten Pessi sanoi, kannattaa vasta rv7 mennä ultraan.

Eli älä huolehdi turhaan, voi olla ettei vielä viikonkaan kuluttua voida todeta raskautta 'kunnolla'. Sillä ilmeisesti sinulla on nyt vasta rv4-5 menossa.
 
Joo, ei siellä vielä ultralla mitään näy, joten olet liian aikaisin sinne mennyt. Ole nyt huoleti, odottele ja käy rv8 tultua täyteen uudestaan. Näin minun gyne pyysi tulla, jos haluaa asiaan varmistuksen..sis vasta rv8:n jälkeen.
Onnea odotukseen ja tarrasukkia mukaan :heart: :flower:
 

Yhteistyössä