pelottaa että mulla on entero

Piipi Pöppiäinen

Aktiivinen jäsen
18.05.2006
3 921
0
36
eilen nous kuume 39.6 :o ja käsiin nous kutisevia näppyjä,päätä särkee ja kurkussa on pari pientä valkosta näppyä,onneks kurkku ei oo kuitenkaan kipee..harmittaa ku joudun kaikki perumaan,eilen ois pitäny mennä hääpuvun ompelijalle,tänään ois ollu parturi ja perjantaina ois maistraatti,luultavasti sinnekään ei päästä :'( tosi sopiva aika oli tulla kipeeks..no mulla on kohta lekuri ni selviää onko tää sitä enteroa vai mikä hyppykuppa mulla on :/

no vaikka ketään ei kiinnosta ni kerron silti että ei kuulemma ollu entero,lääkäri ei tienny mitä näpyt on :o ja katto metrin päästä kurkkua eikä ees käyttäny sitä lastaa,oli se toki kädessä mutta mitäs sitä käyttämään,kurkku on hyvä,vaikka sielä onkin valkosia patteja :whistle: ja hetken mietittyään lääkäri pääty diagnoosiin influenssa :snotty: joo ihan tietäviä on nää yksityislekuritkin näemmä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli enterorokko. Ei kuumetta, ei kutinaa. Ainoastaan turvonnut kieli täynnä verestäviä pyöreäreunaisia laikkuja, ai hemmetti se sattu.

no sit mulla ei taida olla entero,ei pitäis mennä lukemaan netistä noita tauteja,kuvittelee heti kaikenlaista.mutta pelästyin kun noi kutiavat näpyt ilmesty käsiin

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Menetkö naimisiin pe? Toivottavasti paranet pian. Influenssaan kuuluu kova lihassärky. Ei toi ihan siltä kuulosta. Nyt kaikki itsehoitokeinot käyttöön!

joo perjantaina pitäis mennä,saa nähä peruuntuuko sekin :/ lihassärkyä oli eilen kun oli korkea kuumekin,tänään sitä ei oo ollu enään sitä särkyä..lämpö taitaa kuitenkin nousta taas pikkuhiljaa...juu buranaa naamaan vaan että perjantaina kykenis sinne maistraattiin :D

Voi kurjuuksien kurjuus... kyl tauti sul ajankohdan keksi!! Nyt lehvähtelyä, minkä pystyt ja 400mg Burana 4 (-6) krt naamaan... unta ja juotavaa..
mietin kyl, et ois kyl lekuri voinu ottaa angina näytteen kurkusta...

Yhteistyössä