Pelosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen

Vieras
Tää on aika älytön juttu, mutta en kehtaa siitä tutuille mainita..

Yritettiin yli vuoden toista raskautta. Nyt kun sitten olen vihdoinkin raskaana, mulla on ihan hulluja ajatuksia enkä voi nauttiä täysillä tästä raskaudestani.
Samalla viikolla, kun raskaus on saanut alkunsa, olin kaverini 3-kymppisiä juhlimassa ja otettiin oikeen kunnolla, joten muisti vähän pätkii.
Pelkään, niinkin älytöntä, että olisin ollut jonkun toisen kanssa, vaikka ei se varmaan mahdollista ole.
Olen kysellyt kaveriltani olemmeko viettänyt koko illan yhdessä ja niin hän muistaisi.
Olimme ravintolassa yhdessä.. ja kotiin menin yöksi.
Mulla on usein semmoinen pelko, että tekisin jotain typerää tai pettäisin, jos menen liian känniin ja sen takia juon tosi harvoin.

Haluaisin nauttia täysillä raskaudestani, en ymmärrä miten tälläisia ajatuksia voi tulla, johtuuko hormoneista vai mistä, mutta uskomatonta että edes ajattelen sellaista.

Hei!

Mulla on ollut ihan samanlaisia hulluja ajatuksia, vaikka siihen ei ole ollut edes mitään syytä. Ajattelin, että jospa juuri tekemälläni ulkomaanmatkalla joku olisi kaatanut drinkkiin törmäytippoja, mutta en muistaisi tapahtuneesta mitään jne. Aika toivotonta ajattelua!

Vaikeaahan se on, mutta toivottavasti saat asian pois mielestäsi ja ehkä jos se vaan tuntuu mahdolliselta, niin juttele lapsen isän kanssa näistä epätoivoisista tunteista niin ehkä hän voi lohduttaa sinua asiassa. Kaksin se on aina helpompaa.

Raskaushormonien kyllästämä mieli kyllä keksii huolenaiheista vaikka tikusta, jos mitään ""oikeaa"" syytä huoliin ei ole :) Joten älä ihmeessä stressaa moisella vaan koeta nauttia olostasi. Onnea raskauteen!

Yhteistyössä