Pelokkaat sotaa pelkäävät mummot kokoomuksen vaalivoiton takana

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onneksi nuoret äänesti Vasemmistoa. Kun mummoille tulee luonnollinen poistuma, niin Suomi on punainen
Jep koska ovat vielä nuoria ja niin kokemattomia. Nuorena ihminen elää vahvasti tunteillaan ei järjellä valitettavasti. On vain musta ja valkoinen mutta kaikki harmaan sävyt puuttuvat. Aika tekee tehtävänsä ja ne aatteet jäävät siinä missä kaveritkin vai pitäisikö sanoa toverit.
Mummot eivät pelkää sotaa koska ovat sitä sukupolvea, joidenka isovanhemmat ovat eläneet sodan ja vanhemmat sodan jälkeistä aikaa. Sitäpaitsi mitä menetettävää mummoilla on, ei mitään koska takana pitkä elämä ja luopuminen joka tapauksessa.
 
vierailija
Ap: llä on tapana tällä keinolla innostaa ja rohkaista muitakin vastaamaan. Tyhmiin aiheisiin kun ei muuten tahdo löytyä vastaajia, niin varminta on itse vastata.
Eikö Mauno koivisto tai joku toinen sanonut, että ei pidä provosoitua kun provosoidaan? Minulle ikääntyminen on kunnia-asia. Isoäitini kuoli 24-vuotiaana. Äitini kuoli samanikäisenä kuin itse nyt olen. Isosiskoni ja kolme veljeäni ovat jo kuolleet. Yksi veljistäni armeijan kolarissa. Milloin tahansa voi olla lähdön hetki.
Ruma kielenkäyttö kertoo paljon käyttäjästään. Minua on joskus sanottu runotytöksi. Vaikuttaa siltä, että yhdestä lapsenlapsistani tulee aikuisena erittäin vahva sanataituri.
 

Yhteistyössä