Pelleiliköhän joku vai onkohan puhelin oikeasti poliisilaitoksella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kellään tietoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kellään tietoa

Vieras
Mun veli hukkasi viikonloppuna kännykkänsä. Eilen kävi meillä ja pyysi mua soittamaan mua siihen jos se olisi jäänyt meille kun viikonloppuna kävi meillä. No yllätys yllätys puhelimeen vastattiin "Poliisilaitokselta päivää, puhelin on noudettavissa poliisilaitokselta" ja sitten laitettiin luuri kiinni.

Onkohan se tosiaan siellä? Yritin illalla soittaa uudestaan, mutta kukaan ei vastannut. En tiedä nyt onko veli sen hakenut ja oliko oikeasti poliisilaitoksella?!

Miten ne noin tylysti laittais luurin korvaan jos se olis oikeesti poliisilaitoksella? En mitään ehtinyt vastata siihen ilmoitukseen kun jo luuri pantiin kiinni :O

ja käsittääkseni poliisit eivät saa vastata kenenkään puhelimeen vaikka se miten siellä sois. Aattele nyt, joku kaverikin sihen soittaa ja vasatataan noin, niin johan alkaa juorut liikkumaan... Yksityisyyden loukkaus. Ja sitäpaitsi, eihän ne voi noin vaan sanoa että nouda tämä puhelin poliisilaitokselta tietämättä edes onko soittaja puhelimen omistaja.

Kannattaahan se käydä se poliisiasema katsastamassa.

Ja sit tietty kannattais laittaa se liittymä kiinni, ennen ku sillä on soitettu ympäri maailman ihan kiusaksi vaan.

Jos se on väärissä käsissä, sillä voi tilata kaikenlaisia palveluja, pizzaa ja muita tuotteita, aiheuttaen hirveät laskut.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HoitoonVaan