Pelkopoliaika lääkärille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelkoinen

Vieras
Elikkäs, pelkopolilla käyneitä oisko ketään? Itsellä tuli kirjeitse aika pelkopolikäynnille, ja aloin ihmetteleen, kun lapussa lukee, että aika on varattu lääkärille. Siis eikös siellä yleensä pääse jutteleen kätilön(kin) kanssa, näin olen ymmärtänyt..?
Onko mulla nyt tiedossa pelkästään lääkäriaika.. Oisin oikeastaan toivonut pääseväni juttelemaan nimenomaan kätilön kanssa, kun koen enemmän tarvetta siihen.

Kyseessä on KSKS:n pelkopoli. Kokemuksia kellään..? :)

Kävin muutama viikko sitten SEKS:n pelkopolilla ja kätilön kanssa sielä pelkästään juttelin. Mulle on sitten vielä lääkärille aika rv36.. Ymmärsin että jos viikkoja on aika vähän niin ensin mennään juttelemaan kätilön kanssa ja sitten saa lääkäri ajan, muuten tulee suoraan lääkäriaika...

mä kävin lääkärillä pelkopolilla, KSKS:n pelkopolilla. Lääkäriaika oli ainakin mulla juuri sitä varten, että pystyi mm. ultraamalla todistamaan mulle, ettei mulla ole mitään lääketieteellistä syytä pelkoon.
Tuon jälkeen oli aikaa varattu keskusteluun kätilön kanssa, mutta itse en sitä enää kokenut tarpeelliseksi.

Kiitos kommenteista! Jadal, lukiko sulla siinä ajanvarauslapussa mitään muuta kuin että lääkäriaika varattuna..? Kun ei tossa lue yhtään mitään mulla...

mulla ei ehtinyt tulla mitään lappua, kun neuvolassa pisti viimetipassa lähetteen, enkä enää olis ehtinyt saada aikaa. puhelimessa sitten sain päivän varoitusajalla peruutusajan, niin siinä ei ehtinyt mitään lappuja tulla.

Yhteistyössä