Pelkokerroin testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ha-haa. Kehno testi tosiaan. Esim. viimesessä kohdassa en nykyään tekis noista mitään! Nuorena oisin saattanut innostua, mutta nyt ei kiinnosta tippaakaan. Ei tartte voittaa tollasia pelkoja. Elämä on itsessään ihan tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Kehno testi... Minä arvioin tehtävien suorittamismahdollisuuden fysiikkani mukaan, eiväthän nuo ole pelottavia, joku ehkä vastenmielinen.

Mä tein testin samalla periaatteella, et mistä selviytyis parhaiten.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mulla iljettävät makupalat, niljakas kosketus tai pienet karvaiset jalat iholla :x

Samoin, niitä mä en pystyisi edes yrittämään, mutta noi muut on sellasia, että vaikka tietäs epäonnistuvansa, niitä pystyisi yrittämään. Ja toisaalta mistä sitä tietää varmasti epäonnistuvansa, ennen kuin on yrittänyt =)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
En edes ymmärrä Pelkokerroin nimeä, Ällökerroin olisi osuvampi. :x

Ja mun mielestä se omituisten juttujen syöminen on jotenkin...no hyvän maun vastaista sanan joka merkityksessä. Siis mä kyseenalaistan sen moraalin. Toisilla ei oo ruokaa ja toiset syö paskaa todistaakseen kuinka kovia on :/

Hauska testi, korkeat paikat ovat pahin pelkoni. Muuten hyvä, mutta pidän korkeista paikoista. Vaikuttivat vaan sellaisilta, että fysiikka pettäisi. Tosin ilman kilpailua tekisin muut ja jättäisin syömiset vähemmälle.

Yhteistyössä