pelko.patti rinnassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli kerran tuon tyyppinen patti tuossa oikean rinnan sivuosassa ja lääkärit tutki ja tunnusteli, kutsuivat jopa jonkun erikoislääkärin kokeilemaan. Koepalaa eivät ottaneet ja totesivat vaan että joku suurentunut rauhanen on tmv.... että jos ei laske parin viikon sisään niin sitten aletaan tutkia tarkemmin. Muutaman viikon se siinä yhteensä oli mutta laski sitten ajan kanssa ittekseen.... en vieläkään tiä mikä kumma lie. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja syöpäläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
soitin lääkärille tänä aamuna,mut sain ajan vasta ens viikon perjantaille :o
uskallanko mä nyt ootella sinne asti vai pitäskö käydä yksityisellä??

Ei se yksityiselläkään käynti paljoa maksa, jos ottavat ultran ja mammon. Vähän yli satasen saat siittä pulittaa. Onko tuo patti kiinteän oloinen vai "höllyvä" ?

kiintee se on. mun mielestä se on ehkä vähä verrattavissa johonkin maitorauhaseen mikä on ihan täys.siis sen tuntunen. mut ku en oo tosiaan imettäny reiluun pariin vuoteen,niin mitenkäs se semmonen vois olla?

Jos se on nyt yhtäkkiä siihen ilmestynyt, niin varmaankin se on vaan joku rauhanen /tiehyt, jossa on ehkä nestettä. Jos nyt näitä rintasyöpätyyppejä miettii, niin inflammatorinen syöpä on vain sellainen, joka käyttäytyy radikaalisti. Siihen liittyy kuitenkin rinnan punotusta/kuumotusta... (voit katsoa tarkemmin googlesta) Eli ei kuulosta sinun rinnalta:)

Yhteistyössä