pelko.patti rinnassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mikähän helvetti tuo vois olla :´( Tuossa edessä on semmonen ihme möhkäle, pari päivää sitten huomasin sen. Suunnilleen tuossa rintaliivin kupin yläreunan kohdalla, silmin havaittava kumpare :o

Meepä lääkärille. Ei tuu mitään, että koittelet sitä pattia päivästä toiseen ja mietit mikä se on. Sivusta olen seurannut samaa pähkäilyä, mutta onneksi lopulta äitini meni lääkäriin.
Voi olla myös rasvapatti tai suurentunut maitorauhanen.

otin jo hätäpäissäni kuvan. osaako joku tehä diagnoosia ees vähän. voiko olla vaan joku rauhanen?! kuva siis otettu ylhäältäpäin,niinkun minä tuon näen.

http://www.aijaa.com/process.php

Niin että mitä tuossa kuvassa pitäisi nähdä ja missä? Ja ei kuule kukaan voi sulle antaa netissä diagnoosia valokuvan eikä muunkaan perusteella! Marssihan lääkäriin!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mille se tuntuu? Onko kova vai pehmeä? Liikkuuko vai jököttääkö alustassaan kuin tatti?

Kutittaako sitä vai miksi iho on noin punainen tuosta?

se on semmonen hmm,sanoisinko kovahko? tai et sen tuntee kyllä ihan selkeesti. eikä se mun mielestä kovi siinä liiku,siks pelästyinkin. se on tullu siihen hirmu nopeesti,tosiaan pari päivää sitten aloin ihmettelemään.
ja punainen se on varmaan kun sitä olen nyt koko ajan sorkkinut..

ja Päätä! ettet "sairasta tulevaa tautia etukäteen".
Eli, et lietso itseäsi paniikkiin vaan selvität asian mahdollisimman pikaisesti. Nyt et sille mitään voi ja menetät vain yöunesi turhaan.
Tsempit ja tule kertomaan kun olet saanut asiat liikkeelle.
Tiedän, mistä kirjoitin, koska olen tehnyt juuri päinvastoin ja pelkäsin yksin kotona aivan hirveästi ennenkuin uskaltauduin lääkäriin. Halit!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
soitin lääkärille tänä aamuna,mut sain ajan vasta ens viikon perjantaille :o
uskallanko mä nyt ootella sinne asti vai pitäskö käydä yksityisellä??

Ei se yksityiselläkään käynti paljoa maksa, jos ottavat ultran ja mammon. Vähän yli satasen saat siittä pulittaa. Onko tuo patti kiinteän oloinen vai "höllyvä" ?

Alkuperäinen kirjoittaja syöpäläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
soitin lääkärille tänä aamuna,mut sain ajan vasta ens viikon perjantaille :o
uskallanko mä nyt ootella sinne asti vai pitäskö käydä yksityisellä??

Ei se yksityiselläkään käynti paljoa maksa, jos ottavat ultran ja mammon. Vähän yli satasen saat siittä pulittaa. Onko tuo patti kiinteän oloinen vai "höllyvä" ?

kiintee se on. mun mielestä se on ehkä vähä verrattavissa johonkin maitorauhaseen mikä on ihan täys.siis sen tuntunen. mut ku en oo tosiaan imettäny reiluun pariin vuoteen,niin mitenkäs se semmonen vois olla?

Miulla on kystia molempien rintojen alareunoissa. Aikoinaan säikähin ku molemmissa tuntui patit ja kipeyty ku olivat siinä luiden päällä ja jäivät aina luun ja kaarituen väliin painumaan. MAmmografiassa ja ohutneulanäytteessä sit selvis, et kystia ovat, eivätkä halua tehdä niille mitään. Välillä ne pienenee ja välillä taas kasvavat ja kipeytyvät. Niiden kans vaan on elettävä. Mammografiaan eivät ois muuten pistäneet, mutta kun äidinäidillä ollu rintasyöpä ja äidiltä leikattu hyvänlaatuinen kasvain rinnasta.

Onko se selvärajainen,pyöreä vai suikula?

Mä löysin rinnastani kans aikoinaan suikulan mallisen patin,kiinteän tuntoisen...märisten lääkäriin marssin ja se ultrattiin niin oli sellanen patti joka kerää verta...ääh,nyt en muista nimeä?olikohan hematooma??? lääkäri sanoi että mun kudostyyppi rinnoissa on sellainen et tekee nuita patteja jotka saattaa sitten vuosien saatossa kadota...

Yhteistyössä