Olen tänään viikolla 12+1 ja torstaina alkoi ruskehtava
Vuoto, joka oli todella niukkaa ja tuli vain pyyhittäessä.. Sitä ei tullut koko ajan vaib todella pieniä määriä..
Tänään vuoto on muuttunut tummanpunaiseksi, edelleen suht niukkaa, pientä
Tuhrua tulee kyllä alushousuihin, pientä pientä hyytymää seassa..
Ei ole oikeastaan kipuja.. En oikein osaa sanoa juiliilo tuota alavatsaa
Vai ei mutta ei mitään siis suuria tuntemuksia ole.
Viikolla 8, varhaisultrassa nähtiin selvästi sikiö ja syke, ja nyt
Viikolla 11+3 lääkärintarkastuksessa terveydenhoitaja havaitsi ultralla selvän sykkeen.. Itse en sitä nähnyt, laite oli niin kivikautinen etten edes erottanut siitä
Sikiötä, lääkäri havaitsi myös sykkeen.. Nyt mietin mahtaako tämä olla keskenmenoa vai sisätutkimuksesta aiheutunutta vuotoa..
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ? Olen soittanut kätilöopistolle sekä terveyskeskukseen, mutta käskevät vain kotona lepäillä.. Nt ultra olisi ensi viikon lopulla...
T. Epätoivoinen odottaja
Vuoto, joka oli todella niukkaa ja tuli vain pyyhittäessä.. Sitä ei tullut koko ajan vaib todella pieniä määriä..
Tänään vuoto on muuttunut tummanpunaiseksi, edelleen suht niukkaa, pientä
Tuhrua tulee kyllä alushousuihin, pientä pientä hyytymää seassa..
Ei ole oikeastaan kipuja.. En oikein osaa sanoa juiliilo tuota alavatsaa
Vai ei mutta ei mitään siis suuria tuntemuksia ole.
Viikolla 8, varhaisultrassa nähtiin selvästi sikiö ja syke, ja nyt
Viikolla 11+3 lääkärintarkastuksessa terveydenhoitaja havaitsi ultralla selvän sykkeen.. Itse en sitä nähnyt, laite oli niin kivikautinen etten edes erottanut siitä
Sikiötä, lääkäri havaitsi myös sykkeen.. Nyt mietin mahtaako tämä olla keskenmenoa vai sisätutkimuksesta aiheutunutta vuotoa..
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ? Olen soittanut kätilöopistolle sekä terveyskeskukseen, mutta käskevät vain kotona lepäillä.. Nt ultra olisi ensi viikon lopulla...
T. Epätoivoinen odottaja