Ä
ÄITI
Vieras
minua suoraan sanottuna pelottaa että onko oma lapsi tulevaisuudessa tekijä vai uhri.olen todella huolissani siitä että suomen nuoret voi näin huonosti..sittä jankutetaan elämä lapselle konserteissa jne.. ja tämä on se ääripää mihin ahdistunut nuori joutuu pahimmillaan.tiedän että monilla on suuri viha ampujaa kohtaan, mutta minä olisin halunnut kuunnella sitä poikaa..ampuja vihasin ihmiskuntaa ja moni ajattelee että miksi se sit noin teki..ehkä nämä tapahtumat saisivat ihmiset nyt oikeasti näkemään miten paha tilanne on..meidän lapset ja nuoret voi huonosti..kenen vika se on? sitä en tiedä, mutta jotain täälle asialle on tehtävä.ja tämä teko ei jää viimeiseksi näitä tulee lisää ja lisää ja kynnys madaltuu koko aika.. mieleltään sairaat nuoret ihannoivat tällaista.itse ainakin aion kuunnella jokaisen lapseni surun ja murheen ja painotan hänelle sitä että vaikka ois millainen asia niin sen voi tulla äidille kertomaan.ja se ei viel äriitä..pitää olla aidosti kiinnsotunut pienestäkin ja mitättömästä murheesta jotta luottamus säilyy lapsen ja vanhemman välillä ja että lapsi ja nuori tulee kertomaan murheensa