Pelkkä seksisuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kesä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kesä"

Vieras
Onko täällä kenelläkään ollut tai tälläkin hetkellä seksisuhdetta? Olen sinkku ja mies josta olisin siinä mielessä kiinnostunut on myöskin.. Rakkaus suhdetta en näe että meille voisi syntyä, olen 5-vuotta vanhempi kuin hän.. mutta seksiä haluaisin, mietin nyt että laitanko ihan suoraan viestiä että pidetäänkö vähän kesäkivaa vai kuinka toimisin asiassa? Mahdottomuus törmätä missään, koska välimatkaa on...Enkä kuitenkaan halua tunetmatonta, saati yhden illan juttuja.Ja en siis kaipaa mitään moralisointia.

Miulla oli aikoinaan parikin seksisuhdetta,suoraan mie silloin laitoin miehelle viestin,että pidetään hauskaa,että on pelkkää seksiä eikä mitään vakavaa.:)

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Takana sen verran kamala parisuhde että en kaipaa mitään vakavaa.Mutta koska pidän seksistä niin haluaisin sitä kyllä, mutta mikään yhdenillan juttu ei ole sitä mitä tarvin..vaan haluan myös tuntea seksikumppanini.

Ei ollu ennnemmin säpinää tuon miehen kanssa.Tokihan on aina riski pakeista,mutta joskushan kannattaa riski ottaa.:D
Jos tää mies antaa pakit,niin ehkäpä löytyy toinen.

Viimeksi muokattu:
mulla oli vuoden päivät seksisuhde mieheen.. noin kerta viikkoon nähtiin seksin merkeissä..
Kun lopetettiin tää "suhde" tai siis lopetin.. sain tietää, että tälle miehelle syntyi kihlattunsa kanssa lapsi parin kuukauden päästä... että wippii.... Ja juu.. sanohan tuo sinkku sillo olevansa...

Meillä kesti n vuoden verran,tapaamisia aina ku halusin. 1-4 kertaa viikko.
Mie sitten lopetin suhteen.

mul oli sillon"nuorempana"pari vuotta kestävä seksisuhde, yhteis tuumin sillon lopetettiin. Edelleen ollaan oikein hyviä kavereita ja nähdään ja kahvitellaan, mutta ilman seksiä: mies on edelleen lapseton sinkku, itellä 3 lasta ja mies.

Eipä mulla sellasta ole oikeastaan ollut, mä olen vähän turhan tunteellinen sellaseen, en usko että kykenisin sellaiseen edes..

Aikoinaan tuli kyllä silloin tällöin eksyttyä saman ihmisen kanssa useampaan otteeseen "samaan sänkyyn", mutta ei niitä miksikään suhteeksi vois sanoa.

Sinulle joka sanoit että pelkkää seksiä, tarviiko siihen suhteen:Tarkoitankin sillä sitä että että on sama seksikumppani ja pidemmän aikaa, silloin se on suhde siinä kuin kaverisuhdekkin jne.
Ehkäpä uskallaan kokeilla onneani ;)
Ja sinulle joka kerroit suhteestasi ja lapsesta jonka mies sai, ikävästi kävi sinulle. Mutta tämän miehen kanssa tiedän ettei niin käy, olen tuntenut useamma vuoden + jos olisi suhteessa ei lähtisi mihinkään sivusuhteeseen.

[QUOTE="Kesä";24059735]Sinulle joka sanoit että pelkkää seksiä, tarviiko siihen suhteen:Tarkoitankin sillä sitä että että on sama seksikumppani ja pidemmän aikaa, silloin se on suhde siinä kuin kaverisuhdekkin jne.
Ehkäpä uskallaan kokeilla onneani ;)
Ja sinulle joka kerroit suhteestasi ja lapsesta jonka mies sai, ikävästi kävi sinulle. Mutta tämän miehen kanssa tiedän ettei niin käy, olen tuntenut useamma vuoden + jos olisi suhteessa ei lähtisi mihinkään sivusuhteeseen.[/QUOTE]

Ei minä en usko että on pelkkää seksi suhdetta, jos on mitä tahansa sopimuksia on mukana myös enemmän tai vähemmän kaveruutta, vaikka ei välttämättä sitoumuksia. Jos taas seksiä harrastetaan silloin kun tavataan sattumalta en kutsuisi sitä suhteeksi. Mies väitti joskus että edellinen suhde oli pelkkä seksisuhde, kunnes tyyppi tuli vastaan sattumalta ja he juttelivat kuulumisia kuin ketkä tahansa kaverit "vanhat tutut". Jos suhde on pelkää seksi tuollaista "no mitä sinulle kuuluu" keskustelua ei minusta pysty käymään.

Ei minä en usko että on pelkkää seksi suhdetta, jos on mitä tahansa sopimuksia on mukana myös enemmän tai vähemmän kaveruutta, vaikka ei välttämättä sitoumuksia. Jos taas seksiä harrastetaan silloin kun tavataan sattumalta en kutsuisi sitä suhteeksi. Mies väitti joskus että edellinen suhde oli pelkkä seksisuhde, kunnes tyyppi tuli vastaan sattumalta ja he juttelivat kuulumisia kuin ketkä tahansa kaverit "vanhat tutut". Jos suhde on pelkää seksi tuollaista "no mitä sinulle kuuluu" keskustelua ei minusta pysty käymään.
Miulla oli tuon yhen miehen kanssa pelkkä seksisuhde,ei mitään kaveruutta ja tavattiin vain seksin merkeissä ja miun ehdoilla.Suhde loppui miun päätökseen,kun tapasin toisen miehen.Tämän seuraavan miehen kanssa seurasi yhden yönjutusta seksisuhde
joka syventyi ystävyydeksi ja rakkaudeksi.Tämän miehen kanssa ollaan oltu sitten heinäkuussa kuusi vuotta naimisissa.:D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="hippi";24059536]Miksi ihmeessä rakentaa pelkkää seksisuhdetta? Jos muuta ei ole niin turha vaivaantua.[/QUOTE]

no ehdottomastai kannattaa jos on sellainen elämäntilanne. siitä vaan ap jos siltä tuntuu!

Mä olen aika yllättynyt, että olen hiukan muuttanut ajatusmaailmaani tässä asiassa. :D Joskus voi olla paljon tunteita jotain ihmistä kohtaan, mutta esim. seurustelusuhde ei ole mahdollinen tai tunnu luontevalta. Suhdekäsitykset voi olla liian erilaisia tms. Voisin (ehkä.) kuvitella rakastelevani sellaisen ihmisen kanssa, vaikkei olisi mitään varsinaista parisuhdetta. Seksisuhteeksi en sitä silloin kyllä kutsuisi, kun on kuitenkin tunteita pelissä. Mun kohdalla se olisi silloin jonkinlainen rakkaussuhde, enemmän kuin ystävyyttä ja siihen sisältyisi muutakin kuin seksiä, mutta ei varsinaisesti mitään velvollisuuksia tai sellaisia sitoumuksia, jotka tekisi siitä perinteisen seurustelusuhteen. Ja silloin pitää hyväksyä myös, että sillä toisella osapuolella saattaa olla muitakin vastaavanlaisia suhteita.

Viimeksi muokattu:
Miulla oli tuon yhen miehen kanssa pelkkä seksisuhde,ei mitään kaveruutta ja tavattiin vain seksin merkeissä ja miun ehdoilla.Suhde loppui miun päätökseen,kun tapasin toisen miehen.Tämän seuraavan miehen kanssa seurasi yhden yönjutusta seksisuhde
joka syventyi ystävyydeksi ja rakkaudeksi.Tämän miehen kanssa ollaan oltu sitten heinäkuussa kuusi vuotta naimisissa.:D

Varmaankin menee hiusten halkomiseksi :D mutta minusta pelkkä seksi ja suhde kumoaa toisensa. Ymmärrän seksisuhteen, mutta miksi korostaa se olevan pelkkä seksisuhde tai pelkkää seksiä. Sinänsä minua ei liikuta kenenkää tekemät sopimukset niin kauan kuin ne on molemmin puolin hyväksytty ja ymmärretty.

Enemmän kysymys on tavasta ilmaista asia. Jos joku kertoisi että hänellä on ollut kanssani pelkkä seksisuhde todennäköisesti loukaantuisin, jos taas hän kertoo meillä olleen seksisuhteen ilman sitoumuksia ilmaisu ei olisi loukkaava.

Viimeksi muokattu:
Ainut oikea tapa toimia on nimenomaan laittaa viestiä suoraan mitä tahdot, niin ei jää epäselväksi hänellekään missä mennään. Ja nostan hattua naiselle kuka oikeasti arvostaa omaa seksuaalisuuttaan eikä anna sen kuolla vain siksi, että parisuhdetta ei ole ;)

Mulla on kanssa aikoinaan ollut yksi seksisuhde ja kaikki toimi nimenomaan juuri sen vuoksi, että molemmat tiesi missä mennään. Kumpikaan ei lähtenyt tunteet pelissä mukaan vaan pelisäännöt oli hyvin selvät. Näin ollen kumpaakaan ei sattunut, kun homma loppui toisen tavattua seurustelukumppanin. Enhän tietenkään voi aivan satavarmaksi mennä sanomaan, kun minä olin se kuka siitä leikistä luopui mutta on tuo mies edelleenkin kaverina, eikä tunnu kaihertavan mikään :D

[QUOTE="noh";24059679]Mulla oli kaverisuhde, josta tuli välilä myös seksisuhde. Me emme tulisi toimeen 24/7 ja kun löysin nykyisen mieheni palasimme yhteisymmärryksessä kaverilinjalle.[/QUOTE]

Tällaisissa on se riski, ettei jompikumpi tai molemmat pysty enää jatkamaan ystävinä.

[QUOTE="hippi";24059536]Miksi ihmeessä rakentaa pelkkää seksisuhdetta? Jos muuta ei ole niin turha vaivaantua.[/QUOTE]

Jos on tunteita sitä ihmistä kohtaan kuitenkin? En tosin itse osaa ajatella sitä silloin pelkkänä seksisuhteena. Kuulostaa liian kylmältä.

Jos on tunteita sitä ihmistä kohtaan kuitenkin? En tosin itse osaa ajatella sitä silloin pelkkänä seksisuhteena. Kuulostaa liian kylmältä.
Miulla oli pelkkä seksisuhde tuon esimmäisen miehen kanssa,koska halusin säänöllisesti seksiä,mutta en halunut joka kerta lähteä etsimään uutta miestä seksiä varten.Siinä vaiheessa elämää en halunut sitoutua millään tavalla.
Aina kun halusin seksiä,oli helppo soittaa tai lähettää viesti tälle miehelle ja sain mitä ja miten halusin.Homma toimi miun ehdoilla,tavattiin 1-4 kertaa viikko.Meillä ei ollut mitään tunteita pelissä,ei kaveruutta tai ystävyyttä,vain seksiä.
Toisen miehen kanssa seksisuhde lähti yhdestä yöstä ja syventyi ystävyydeksi ja rakkaudeksi,lauantaina tulee 6 vuotta häistä.:D

Viimeksi muokattu:
Mulla oli eron jälkeen hetken aikaa seksisuhde erään miehen kanssa.
Yhdessä puhuttiin ettei kumpikaan halua sitoutua koska molemmilla oli vaikea ero takana jne..
Tarkoitus oli pitää hauskaa,tapailla silloin tällöin ja pitää asia meidän kahden tietona jne,mutta kaikki meni ihan pilalle,koska mies alkoikin mustasukkaiseksi.Vaati multa työvuoro listaa ja mun olisi pitänyt raportoida joka meno ja teko hänelle..tosin hän sai kyllä tehdä mitä vain :D
Luovuin koko hommasta suosiolla..
Pidemmän päälle tosta ei olis voinut tulla mitään...muuta kuin sanomista.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24067752:
Mulla oli eron jälkeen hetken aikaa seksisuhde erään miehen kanssa.
Yhdessä puhuttiin ettei kumpikaan halua sitoutua koska molemmilla oli vaikea ero takana jne..
Tarkoitus oli pitää hauskaa,tapailla silloin tällöin ja pitää asia meidän kahden tietona jne,mutta kaikki meni ihan pilalle,koska mies alkoikin mustasukkaiseksi.Vaati multa työvuoro listaa ja mun olisi pitänyt raportoida joka meno ja teko hänelle..tosin hän sai kyllä tehdä mitä vain :D
Luovuin koko hommasta suosiolla..
Pidemmän päälle tosta ei olis voinut tulla mitään...muuta kuin sanomista.
Mustasukkaisuus ei sovi kovin hyvin seksisuhteesseen,silloin onkin parempi lopettaa suhde mustasukkaisen miehen kanssa,ellei voi ajatella ihan seurustelua ja vakavampaa. :)

On ollut aikoinaan parikin toimivaa seksisuhdetta. Nyt vuosien tauon jälkeen olen hakemassa sellaista netin kautta. Ensitreffit ovat ensimmäisen kokelaan kanssa tällä viikolla.

Yhteistyössä