Tässä yksi mummu vähän purkaa tuntojaan, olen tyttäreni perheessä palkattuna lastenhoitajana,ihan mielelläni sinänsä,mutta kun täytyy aina arvailla mitssä mennään , vävy vähän raottaa mielialojaan että kaikki ei ole ihan niinkuin hyvin , likka painaa hommia kahdes paikas, ei juuri ehdi lasten asioista eikä muustakaan puhua, minäkin näen ettäkriisi on ja iso eikä sinänsä ihme on viimeisen kolmen vuoden aikana tapahtunut niin paljon kaikenlaista, eipä kai se mulle ´mitään kuulukkaan tekee vaan niin pahaa sivusta seurata kun väistämätön katasrohvi on edessä, jos joku ei ala ottamaan ammattiauttajiin täs perheessä yhteyttä, mutta menepäs ehdottamaan, haukut tulee niskaan. Nytkin tyttö on epämääräisten vatsakipujen takia sairaalassa tutkittäväna vaan eipä pidä yhteyttä kotiin missä 4 pientä lasta on mummun hoidos 9-10 tuntia päiväs, tyypillistä hänelle.On kuulkaa aika orpo olo ja paha mieli, luusis vähän kyselevän mitä lapsille kuuluutms, nuorin lapsista on 3v. erityishoitoa vaativa, muut all8 ja 5 välillä, tunnistakoon itsensä tai ei pakko johonkin purkautua, yksi ystävätär kuulemma pidetään ajan tasalla aina ja kaikessa perheen isäkin väittää kuulevansa tärkeimmät uutiset sieltä, minä en tiedä ketä uskoa,voishan sitä olla niinkuin olis vieraassa paikassa töissä mutta oman tyttären perheestä sentään kyse, tuskin osaisin vieraittenkaan ihmisten kanssa olla tunteeton , nyt on mun pakko.Palkka sentään maksetaan kiitosta ei heru vaikka mitä täällä tekisin, on täs mummullakin kestämistä vaan olenhan minä elämää nähnyt ja kokenut joten teille vaan kerron ja yritän pitää pääni kiinni etten niitä haukkumisia saa.