Pelkäättekö, että joku teidän läheinen kuolee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tässä mietin vaan, että onkohan tämmöinen typerä pelko kovinkin yleinen.

Mä nimittäin ihan tosissani pelkään, että joku läheinen kuolee. Äskenkin mietin, että miten kamalaa olisi jos mun mieheni vaikka kuolisi. Ja kun ajatus ei sitten edes jää tähän, vaan aloin jopa miettimään, että miten inhottavaa olisi sitten hautajaisissa ja miten lapset siitä selviäisivät ja miten kävisi välien miehen puolen sukulaisiin jne.

Ja joo, tämä ei siis tosiaankaan ole ensimmäinen kerta. Näitä tämmöisiä tulee mietittyä oikeastaan aika useinkin ja välillä pääsee oikein itku kun alkaa miettimään. :/

En pelkää, sillä kaikki kuolevat joka tapauksessa joskus. Ennemmin tai myöhemmin. Olen kyllä joskus miettinyt millaista elämämme olisi jos vaikka mieheni kuolisi tai joku lapsistamme kuolisi, mutta en silti pelkää sellaista tapahtuvan.

Alkuperäinen kirjoittaja gab:
En pelkää, sillä kaikki kuolevat joka tapauksessa joskus. Ennemmin tai myöhemmin. Olen kyllä joskus miettinyt millaista elämämme olisi jos vaikka mieheni kuolisi tai joku lapsistamme kuolisi, mutta en silti pelkää sellaista tapahtuvan.
Ajattelen samalla tavalla.

ittel kuollu äiti ku olin 6 ja isä ku olin 26, ja ihan mieletönläheisriippuvaisuus. joudun todella tekee töitä etten soita ukolle jos se on tunnin myöhä( yksityisyrittäjä alalla jossa bvaikea sanoa koska saa homman tehtyä ja aamulla ajat kotiintulosta ovat n. aikoja)

Yhteistyössä