Pelkäänkö turhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelokas"

Vieras
Kirjoitin tuossa viikko sitten että alkuraskaudessa todettiin rypäleraskaus viikolla 6+5 alavatsa kipujen yhteydessä. No silloin sovittiin kaavinta joka on huomenna ja minulla on aivan hirveä pelko nukutuksesta ja itse toimenpiteestä.

Nyt haluaisinkin kuulla pelkäänkö turhaan kyseistä toimenpidettä? Onko nukutus hirveä kokemus ja onko kipuja toimenpiteen jälkeen?

Olen niin hermona että koko aika oksettaa ja itkettää. Nukutuksessa pelkään sitä jos en herääkkään enään!

Toivoisin asiallisia vastauksia, kiitos jo etukäteen :)

Itse samaisen toimenpiteen läpikäyneenä voin kertoa, ettei se tunnu miltään. Saat etukäteen pari rauhoittavaa, joista tulet jo niin uniseksi, ettei mikään häiritse. Nukutusaine vaikuttaa samantien, eikä "unesta" jää mitään muistikuvia, tuntuu vaan kuin käyttäisit silmiä kiinni.

Eli ei huolia, eikä pelkoa, hyvin se menee :) Tsemppiä kovasti!

Mulle tehtiin keskenmenon jälkeen kaavinta, pelkäsin nukutusta ihan kamalasti,(tuttu ja tosi mukava) lääkäri kysyi multa et mietinkö joka kerta kun käyn nukkuu et kuolenko siihen. No en, sanoi ettei sit kannata nukutustakaan pelätä kun on nuori ja suurinpiirtein terve!=) Ja hyvin meni koko homma!
Tsemiä!!

Yhteistyössä