Pelkään miehen pomon vetävän mieheni hämäriin bisneksiin mukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustis

Vieras
Se oli ehdottanut, että olisi hyvä käydä päiväreissu Tallinnassa. Ihan vaan ilmeisesti pelkkä nussimisreissu kyseessä.
Onpa inhottavaa, että eronnut (vapaa) mies houkuttelee avioliitossa olevaa tuollaisiin reissuihin.
Mies on ilmeisesti ainakin vielä kieltäytynyt 'kunniasta' lähteä pomon mukaan. Mies vaan on yleensä 'olen mieliksi'-tyyppiä ja pelkään, että tekee sen vaan pitääkseen työpaikkansa. :(

Hölmöjä ajatuksia pyörii minun päässäni. :(

Sanoiko miehen pomo siis, että kyseessä on "nussimisreissu", vai oletitko itse Tallinnnan matkojen tarkoituksen? Ja kai miehesi on aikuinen ihminen, joka osaa pitää housut jalassaan ja olla pettämättä. Tallinnassakin.

Millä tapaa tuohon tosiaankin liittyy hämärä bisnes? Vai oliko miehillä tarkoitus mennä Tallinnaan itseään myymään? Ainakin minä olen kavereiden kanssa käynyt monta kertaa Tallinnassa ilman emäntää, eikä ole kertaakaan käyty nussimisreissulla, ainoastaan pitämässä porukalla hauskaa! Mut joo tunnen tuollaiset AP:n kaltaiset tapaukset, entinenkin (siis. lue todellakin entinen) eukko kyseli jo jos töistä tullessa meni 15 min pitempään kotimatkaan, että kenen naisen luonna olin pettämässä! Sano miehellesi, et jos sil on yhtään järkeä päässä, niin jättää tollaisen naisen joka ei yhtään luota ja tekee toisten elämästä helvetin!

Yhteistyössä