pelkään että tämä raskaus päättyy keskenmenoon 11+6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivo

Vieras
Kolmatta päivää ruskehtavaa vuotoa ja nyt ihan veristä. Lääkärissä kävin ja sain sairaslomaa. levätä pitää. Huono aavistus on mutta niin kauankun ei ole ulos tullut on toivoa. Onke kellään ollut näin alkuraskaudesta vuotoa ja minkä verran Kokemuksia keskenmenon kehittymisestä. Minkä verran ollut vuotoa ja silti lapsi syntynyt? Kipuja ei opnneksi ole, vain tämä vuoto.Kaikki kokemukset otan kiitollisena vastaan. Kovasti kaipaisin tukea asiasta tietäviltä niin hyviä kuin huonojakin.

On ollut vuotoa, joka kerta ja välillä runsaastikin. Just noilla viikoilla oli, loppui muutama vko myöhemmin. Toisen raskauden aikana tuli ihan lorahtamalla verta, kirkasta. Ultrassa todettiin etinen istukka ja siinä reunassa hematooma. Tuomio oli, et mitään ei voi tehdä, vuoto loppuu tai sit ei. Jos se ois jatkunut pidempään, ois istukka "syöpynyt" irti. Jos kipuja ei ole, se on hyvä merkki. Otat nyt vaan iisisti. Niin ja se pahin vuotelija on 7v :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja toivo:
Kolmatta päivää ruskehtavaa vuotoa ja nyt ihan veristä. Lääkärissä kävin ja sain sairaslomaa. levätä pitää. Huono aavistus on mutta niin kauankun ei ole ulos tullut on toivoa. Onke kellään ollut näin alkuraskaudesta vuotoa ja minkä verran Kokemuksia keskenmenon kehittymisestä. Minkä verran ollut vuotoa ja silti lapsi syntynyt? Kipuja ei opnneksi ole, vain tämä vuoto.Kaikki kokemukset otan kiitollisena vastaan. Kovasti kaipaisin tukea asiasta tietäviltä niin hyviä kuin huonojakin.

Mä tuossa vähän aiemmin aloitin vähän samasta aiheesta. Mulla on just tuollaista rusehtavaa vuotoa nyt ensimmäistä päivää ja pelottaa hirveästi. Mulla on viikkoja vasta 6 tai 7, eli minä olen vielä ihan alussa.

En siis osaa sulle ollenkaan vastata, mut sympatiseeraan..

Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:
Alkuperäinen kirjoittaja toivo:

Mä tuossa vähän aiemmin aloitin vähän samasta aiheesta. Mulla on just tuollaista rusehtavaa vuotoa nyt ensimmäistä päivää ja pelottaa hirveästi. Mulla on viikkoja vasta 6 tai 7, eli minä olen vielä ihan alussa.

En siis osaa sulle ollenkaan vastata, mut sympatiseeraan..
kiitos, toivotaan yhdessä, että kaikki menee hyvin kummallakin!

Yhteistyössä