Pelkään että kuolen kohta. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En haluu kuolla tänä yönä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En haluu kuolla tänä yönä

Vieras
Mulla siis todettu korkea verenpaine keväällä, johon on lääkitys ollu huhtikuusta lähtien. Nyt enää alapaine korkea (95), yläpaine saatu kuriin.
Vasta erään kaverin tuttu löytyi kotoaan saunasta kuolleena, hällä oli korkea verenpaine ja vahva lääkitys siihen.
Sitte mulla on suonikohjuja toisessa jalassa, pelottaa että siihen tulee veritulppa. Mulla on tosi korkea hb (160) ja vanhemmilla molemmilla kolesterolilääkitys. Omia arvojani ei ole mitattu.
Pelottaa niin kovasti että kuolen näihin vaivoihin, sain vasta kolmannen lapseni eikä vanhinkaan ole kuin 7v. :/

Voithan edesauttaa kolesteroliarvojesi pudotuksessa käyttämällä niitä alentavia tuotteita.
Mene hyvä ihminen lääkäriin ja tarkistuta kolesteroliarvosi, saat mielenrauhan asiasta.

Mun miehellä mm. verenpainetauti, jota lääkkeillä hoidetaan, just oli vuorokausimittari kiinni ja kaikki arvit ylittä nk raja-arvot, mutta koska pulssi muutenkin hidas, ei beetasalpaajia suositella.
Joten tässä nyt odotellaan mitä lääkärit päättää :/

Jos on veren virtauksen kanssa ongelmaa, tuohon tarjotaan yleensä päivittäistä pientä annosta asetyylisalisyylihappoa, tsekkaa ihmeessä kolesterolisi lääkärissä & kysy tuosta lääkityksen tarpeesta, jookosta?

Yhteistyössä