peliriippuvuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saakeli!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saisi tasan yhden mahdollisuuden hakeutua hoitoon. Jos ei menisi tai hoito ei onnistuisi, hakisin eron.

Minä en yhteenkään riippuuvuuteen elämääni pilaa.

olen pelannut luotolta ja oli kyllä virhetikki. suljin sitten tunnukset pelisivustolle muutamaksi kuukaudeksi niin ehti himo laantua. itsellä siis myös peliriippuvuus mutta tiedostan sen (onneksi) ja yritän päästä siitä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja BlackAdder:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mikään ei varmaan auta niin kauan kuin mies ei itse myönnä ongelmaa?

Onkos se mies sitten kuinka paljon visaa vinguttanut?

sitä en tiiä paljonko... sain selville yhden toisen asian kautta että visalta on pelannu..ennen visaa on pokeriin vajaan vuoden aikana mennyt melkee 1000 euroa

Vajaa 1000 euroa vuodessa kuulostaa kohtuulliselta, ei kovin pahalta. Toki riippuu siitäkin, millainen rahatilanne teillä on muuten. Pystyykö mies kontrolloimaan pelaamaansa määrää? Mutta joka tapauksessa kuulostaa pahalta, jos hän on alkanut pelaamaan luotolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vajaa 1000 euroa vuodessa kuulostaa kohtuulliselta, ei kovin pahalta. Toki riippuu siitäkin, millainen rahatilanne teillä on muuten. Pystyykö mies kontrolloimaan pelaamaansa määrää? Mutta joka tapauksessa kuulostaa pahalta, jos hän on alkanut pelaamaan luotolla.

mies on ainoana meistä töissä, talovelat, autovelat, yms kulut, eli ei tosiaan olis rahaa peleihin laittaa...
saattaa pelata jopa 12h/vrk mutta yleensä pelaa päivässä 3-6 tuntia,mikä on minusta aivan liikaa!!

tulee huonolle tuulelle jos ei saa pelata, ja pelatessaan huutaa meille yms..

Tosi ikävä tilanne. Ei tuossa olsii varaa laittaa peleihin mitään tai korkeintaan muutama kolikko silloin tällöin. Peleihin menevä aikakin on mielietön.

Oletko katsonut netistä tukisivustoja, Niistä voisi saada jotain vinkkiä ja apua.

Yhteistyössä