Peliohjeet hukassa

• Viestiketjun aloittaja NiMa
  • Ensimmäinen viesti
NiMa
Ostin kirppikseltä SUPERMARKET lautapelin jossa ikäsuositus 3,5+ -vuotiaille.
Kaikki osat olivat tallella ja ehjiä mutta peliohje puuttuu.
Olisiko kenelläkään sellaista peliä ja joka voisi kirjoittaa peliohjeet?
Kyseisessä pelissä on lauta jossa eri kauppoja, 4 kauppalistaa ja pieniä kortteja joissa erilaisia ostoksia eri määrä (hedelmiä, lihaa, autoja, maitoa, leluja, leipää, yms.)
Tarkoituksena kerätä listan ostokset mutta miten, se on epäselvää????

Kiitos jo etukäteen jos jollakulla ohjeita.

miippula
katso pelin valmistaja ja lähetä sille s.postina kysymys että mistä saisi peliohjeet,hyvässä lykyssä lähettää sen s.postina sulle.
Mulle kävi niin,kun ostin afrikan tähti pelin puuttui sieltä kaikki peliohjeet,laitoin sinne viestiä ja sain s.postiini ohjeet.
Nyt on hyvä pelailla.

mami33
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2004 klo 19:22 NiMa kirjoitti:
Ostin kirppikseltä SUPERMARKET lautapelin jossa ikäsuositus 3,5+ -vuotiaille.
Kaikki osat olivat tallella ja ehjiä mutta peliohje puuttuu.
Olisiko kenelläkään sellaista peliä ja joka voisi kirjoittaa peliohjeet?
Kyseisessä pelissä on lauta jossa eri kauppoja, 4 kauppalistaa ja pieniä kortteja joissa erilaisia ostoksia eri määrä (hedelmiä, lihaa, autoja, maitoa, leluja, leipää, yms.)
Tarkoituksena kerätä listan ostokset mutta miten, se on epäselvää????

Kiitos jo etukäteen jos jollakulla ohjeita.
Meillä peli.. Uskallatko pistää osoitteesi niin kopioin sulle ne ja lähetän!! mun maili osoite on :tarjab@suomi24.fi

NiMa
En nyt sentään osoitetta arvaa laittaa. Peli lähes selvä muuten mutta vielä on auki että mitä kuuluu tehdä polkupyörä, puistonpenkki , ostoskärry ja poika&lelut ruuduissa?
Jollakulla tietoa?

:) Mulla on kanssa kyseinen peli mäkin ostin sen kirpparilta ja ohjeissa sanotaan, että jos pelaaja päätyy pelinappulallaan ruutuun, jossa on kuvia lapsista matkalla kauppaan, hän ei voi tehdä ostoksia tällä vuorollaan. Ja jos pelaaja päätyy pelinappulallaan supermarkettiin, hän saa päättää, minkä tavarakortin hän haluaa ostaa.(kohta jossa on ostoskärryn kuva). Toivottavasti saat selvää

Hauskoja pelihetkiä

Yhteistyössä