Pelikaverit kiusaa! Aikuiset ,kiire!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli pelaan salibandya veskarina,nyt kun alkaa huomenna pelit. Kenttäpelaajista on vajausta ,ja toinen moke varmasti maalissa niin kysyin, että otanko mailan myös mukaan, sillä oon harkoissa pelannu myös kentällä. Tähän sit ykkösmoke joka on muutenkin ylimielinen ja täyttä itseään ja kattoo mua kun halpaa makkaraa,niin totesi : maalivahdit ei juoksentele... miten tähän nyt pitäs suhtautua?tuli jotenkin tosi paska fiilis enkä ymmärrä miksi hän käyttäytyy noin.. kuulemma häneltä pitäs oppeja imeä....
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Eli pelaan salibandya veskarina,nyt kun alkaa huomenna pelit. Kenttäpelaajista on vajausta ,ja toinen moke varmasti maalissa niin kysyin, että otanko mailan myös mukaan, sillä oon harkoissa pelannu myös kentällä. Tähän sit ykkösmoke joka on muutenkin ylimielinen ja täyttä itseään ja kattoo mua kun halpaa makkaraa,niin totesi : maalivahdit ei juoksentele... miten tähän nyt pitäs suhtautua?tuli jotenkin tosi paska fiilis enkä ymmärrä miksi hän käyttäytyy noin.. kuulemma häneltä pitäs oppeja imeä....
Vedä nokkaan jos pystyt,muuta hyvää neuvoa en pysty antamaan.994
 
Pinnistä sen minkä voit, ja sen yli! Tule paremmaksi!

Käytös sulla on jo parempaa, ei muuta kuin harjoittelemaan. Syöt, nukut ja kävelet sen stagan ja boltsin kanssa ni kohta se ylimielinen ykkönen on kakkosveska!(y)
 
Eli pelaan salibandya veskarina,nyt kun alkaa huomenna pelit. Kenttäpelaajista on vajausta ,ja toinen moke varmasti maalissa niin kysyin, että otanko mailan myös mukaan, sillä oon harkoissa pelannu myös kentällä. Tähän sit ykkösmoke joka on muutenkin ylimielinen ja täyttä itseään ja kattoo mua kun halpaa makkaraa,niin totesi : maalivahdit ei juoksentele... miten tähän nyt pitäs suhtautua?tuli jotenkin tosi paska fiilis enkä ymmärrä miksi hän käyttäytyy noin.. kuulemma häneltä pitäs oppeja imeä....
No jo on murheet... :ROFLMAO:
 
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
Ja jos sulla on jotakin epäselvää mailoista ja muista niin kysy vanhemmilta, ne utelee wassaryhmästä tai sit kysy suoraan valkulta. (y)

Tsemppiä peliin!
 

Yhteistyössä