Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:jouduin alottaa alusta kun join kaljaano, mutta nyt mulla on lamppu, veitsi, 2 siementä(?) , vasara ja patteri-...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:jouduin alottaa alusta kun join kaljaano, mutta nyt mulla on lamppu, veitsi, 2 siementä(?) , vasara ja patteri-...
mistä lamppu löytyy?
Muuten samat
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:jouduin alottaa alusta kun join kaljaano, mutta nyt mulla on lamppu, veitsi, 2 siementä(?) , vasara ja patteri-...
mistä lamppu löytyy?
Muuten samat
Siitä telkkarista, aukase ruuvit auki kahdesta kohtaa niin saat lampun
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:jouduin alottaa alusta kun join kaljaano, mutta nyt mulla on lamppu, veitsi, 2 siementä(?) , vasara ja patteri-...
mistä lamppu löytyy?
Muuten samat
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:jouduin alottaa alusta kun join kaljaano, mutta nyt mulla on lamppu, veitsi, 2 siementä(?) , vasara ja patteri-...
mistä lamppu löytyy?
Muuten samat
Millä ruuvit saa auki?
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:jouduin alottaa alusta kun join kaljaano, mutta nyt mulla on lamppu, veitsi, 2 siementä(?) , vasara ja patteri-...
mistä lamppu löytyy?
Muuten samat
Millä ruuvit saa auki?
Veitsellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Avain menee kelloon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Sen lampun ja patterin yhdistämisen jälkeen oon ihan jumahtanu.. Ei kyl hokase yhtään että mitä pitäis tehdä...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Sen lampun ja patterin yhdistämisen jälkeen oon ihan jumahtanu.. Ei kyl hokase yhtään että mitä pitäis tehdä...
Samassa jumissa
Siinä palaa valo, mut sitä ei pysty siirtää mihiskään..
Sain ilmeisesti valot sammutettua
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Sen lampun ja patterin yhdistämisen jälkeen oon ihan jumahtanu.. Ei kyl hokase yhtään että mitä pitäis tehdä...
Samassa jumissa
Siinä palaa valo, mut sitä ei pysty siirtää mihiskään..
Sain ilmeisesti valot sammutettua
Miten valot pois?
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Pienen vihreän laatikon? tarkotatko sitä juttua mihin näpyteltiin se koodi?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alotin alusta, vissii yritin avata telkan takalevyn liian aikaseen ja kuolin taas :headwall:
En tykkää tälläsistä peleistä