palapelinpala tauluun. oon jumissa samassa.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:5 lappua ja yks palapelinpala..
Saa ainakin klikkailla
sain sakset sängystä , kun nosti peiton ja lakananAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:palapelinpala tauluun. oon jumissa samassa.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:5 lappua ja yks palapelinpala..
Saa ainakin klikkailla
mistä kohtaa niitä pitää nostaa, muualta kunvasemmasta kulmasta jalkopäädystä?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:sain sakset sängystä , kun nosti peiton ja lakananAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:palapelinpala tauluun. oon jumissa samassa.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:5 lappua ja yks palapelinpala..
Saa ainakin klikkailla
10 lappua
Siitä samasta kohtaa mielestäni klikkasin uusiksAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mistä kohtaa niitä pitää nostaa, muualta kunvasemmasta kulmasta jalkopäädystä?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:sain sakset sängystä , kun nosti peiton ja lakananAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:palapelinpala tauluun. oon jumissa samassa.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:5 lappua ja yks palapelinpala..
Saa ainakin klikkailla
10 lappua
Yritys hyvä 10Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Katotaan jääkö taas yritykseksi..
Hyvin kerkeeAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Vieläkö kerkee mukaan vai ootteko jo loppusuoralla?
ehtii ehtiiAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Vieläkö kerkee mukaan vai ootteko jo loppusuoralla?
Siihen sängyn päätyyn aukee laatikko,pikkasen lattiasta ylöspäinAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:en saa tehtyä muuta ku laitettua sen lkanan paikalleen takas :ashamed:
kiitus :flower:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siihen sängyn päätyyn aukee laatikko,pikkasen lattiasta ylöspäinAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:en saa tehtyä muuta ku laitettua sen lkanan paikalleen takas :ashamed:
autahan, mihin se palapelirunko tulee?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi
Siinä on kolme numeroo..Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:autahan, mihin se palapelirunko tulee?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi
näköjään.. en kyllä erota niitäAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Siinä on kolme numeroo..Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:autahan, mihin se palapelirunko tulee?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi
Klikkaat eka niitä paloja, joita pitää olla 12, ja sit runkoaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Miten ne laput saa siihen palapelirunkoon?
2 puuttuu siis. Mistäs niitä vois lähteä metsästämään?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Klikkaat eka niitä paloja, joita pitää olla 12, ja sit runkoaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Miten ne laput saa siihen palapelirunkoon?