joo en minäkään tiedä...kulkunen on vielä käyttämättä ja en taju mitä ne esineet on ikkunan päälläAlkuperäinen kirjoittaja mukana:tää on hankala, en tajuu mistä tai miten saa noi koodit kirjahyllyy ja tohon seinällä olevaan juttuun...
miitä ruuvarilla?Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo en minäkään tiedä...kulkunen on vielä käyttämättä ja en taju mitä ne esineet on ikkunan päälläAlkuperäinen kirjoittaja mukana:tää on hankala, en tajuu mistä tai miten saa noi koodit kirjahyllyy ja tohon seinällä olevaan juttuun...
käy siihen hyllyssä olevaan roskikseenAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:miitä ruuvarilla?Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo en minäkään tiedä...kulkunen on vielä käyttämättä ja en taju mitä ne esineet on ikkunan päälläAlkuperäinen kirjoittaja mukana:tää on hankala, en tajuu mistä tai miten saa noi koodit kirjahyllyy ja tohon seinällä olevaan juttuun...
ei oo ei =) Pitäs löytää joku muu mut ei mul oo enää ideoitaAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:ei tää jälkimmäinen oo yhtää sen järkevämpi
laita penkki siihen ikkunan alleAlkuperäinen kirjoittaja mukana:mitkä esineet? ei mulla oo mitää esineitä ikkunan päällä...
tulee vaa teksti et can not look there...
mikä penkki?Alkuperäinen kirjoittaja ap:laita penkki siihen ikkunan alleAlkuperäinen kirjoittaja mukana:mitkä esineet? ei mulla oo mitää esineitä ikkunan päällä...
mikä penkki mistä??Alkuperäinen kirjoittaja ap:laita penkki siihen ikkunan alleAlkuperäinen kirjoittaja mukana:mitkä esineet? ei mulla oo mitää esineitä ikkunan päällä...
tulee vaatekaapista...vasemmalta puoleltaAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:mikä penkki?Alkuperäinen kirjoittaja ap:laita penkki siihen ikkunan alleAlkuperäinen kirjoittaja mukana:mitkä esineet? ei mulla oo mitää esineitä ikkunan päällä...
sain levyyn numerot 1450 ei oo oikea koodiAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Se ruuvari käy myös hyllyn päätyyn ja sieltä saa reikälevyn, mut en keksi tota koodii silti..
viimestä...joo kerkeet ihan jumissa oonAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Kumpaa pelaatte? Vieläkö kerkeää mukaan?
Ei juu käy se luku. Löysin lippaan mut en saa sitä auki, muutenki vähän jumissa..Alkuperäinen kirjoittaja ap:viimestä...joo kerkeet ihan jumissa oonAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Kumpaa pelaatte? Vieläkö kerkeää mukaan?
en kyl löydä mitää penkkii tuolt kaapist???Alkuperäinen kirjoittaja ap:tulee vaatekaapista...vasemmalta puoleltaAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:mikä penkki?Alkuperäinen kirjoittaja ap:laita penkki siihen ikkunan alleAlkuperäinen kirjoittaja mukana:mitkä esineet? ei mulla oo mitää esineitä ikkunan päällä...
nyt sainkii joAlkuperäinen kirjoittaja höhh:en kyl löydä mitää penkkii tuolt kaapist???Alkuperäinen kirjoittaja ap:tulee vaatekaapista...vasemmalta puoleltaAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:mikä penkki?Alkuperäinen kirjoittaja ap:laita penkki siihen ikkunan alleAlkuperäinen kirjoittaja mukana:mitkä esineet? ei mulla oo mitää esineitä ikkunan päällä...