pelästytin juuri exäni vaimon

Alkuperäinen kirjoittaja Gariana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan hauska juttu :D

Btw, kantsis kirjottaa vaan yhdellä nikillä, ni ei käy tolleen, että jää kiinni kahden nikin käytöstä ;)

joo no mä tajusin , käyttäjä tunnus eroaa vain yhdestä kirjaimesta ja salasana on sama kummassakin, toinen tehty ennen muuttoa nykyiseen asuinpaikkaan eli vuosi sitten.

No mut miten se muutti nikin itsestään.Vai kirjauduitko välillä ulos.
Eikö nikkii saa mitenkään poistettuu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vaikutat tyhmältä tyypiltä. Luulet olevas hauska, mutta oot vaan juntti.

höpö höpö..
Huumoria kehiin. Ja eiköhän hänen läheisensä tiedä tuon huumorin ja tulee sen kanssa toimeen.
meitä on moneen junaan..

jonku mielestä sä voisit olla juntti ja tylsä ;)

Ihan hauska juttu :D

Btw, kantsis kirjottaa vaan yhdellä nikillä, ni ei käy tolleen, että jää kiinni kahden nikin käytöstä ;)

joo no mä tajusin , käyttäjä tunnus eroaa vain yhdestä kirjaimesta ja salasana on sama kummassakin, toinen tehty ennen muuttoa nykyiseen asuinpaikkaan eli vuosi sitten.
ok, mutta miks sä käytät kumpaakin nikkiä? Sähän olet käyttäny noita molempia ihan tässä lähipäivinä... :whistle:
Ihan se ja sama mulle, mutta tälläset vaan huvittaa, että kui joku jaksaa pitää useampaa nikkiä. :)
Tai siis lähinnä ihmetyttää...

ihan taatusti kirjottelet kahella nikillä, ja mukamas kahtena eri henkilönä.. hävettäs tollanen kämmäys!! itekki mietin, et miten tuo gariana yht´äkkii kommentois ku ois ap. mut sehän se pirulainen oliki .. huh huh..

Alkuperäinen kirjoittaja annastiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja annastiinu:
Täällä on näemmä yksinpuhelijoita muitakin kuin Savanna :laugh:

mä en oo kyl koskaan kommentoinu itselleni että sori vaan, ja pahoittelen tätä en tajua tosiaan mikä tässä on

No joo mäkin menin jo ihan sekaisin et mikä oli sun vastaus, ethän sä vissiin kommentoinukkaan tähän viestiin toisena hlönä nyt kun tarkemmin luin :D

en niin, mä vaan lopetin IE:N ja tulin takaisin, yks kirjain jäi tunnuksesta ja salasana sama kummassakin niin tulin toisella nikillä. Enpä oo aikaisemmin tajunnu asiaa, olen aikamoinen pölvästi

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Jos on joku joka tietää nikkisi, tässä tapauksessa miehen nyxä, toisella nimimerkillä voi sitten kirjoitella provoilempia juttuja :D Tässä kävi nyt vaan pieni nolo vahinko :xmas:
Jeps, niin kävi. Nolompaa on kyllä vielä se, kun tälläsiä aletaan paikkaileen valheilla, että: mitä hittoa, ei mulla kahta nikkiä ole. Miten tää tietokone voi seota noin, että antaa toisen käyttäjän tunnukset jne... :D Kaikki ei tajua sitä, että tuolta profiilista näkyy lähiaikojen kirjoitukset. :whistle: :ashamed: Valheella on lyhyet jäljet ;)
(Veikkaan, että tais mennä molemmat nikit vaihtoon... )

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
1. Ihan tyhmä puhelu oli exän nyxälle ( hyi hemmetti mitä sanoja )
2. Kätevää kirjoitella usealla nikillä niin saa satuilla mitä haluaa :xmas:

Siis ihan sama mitä mieltä olet siitä puhelusta, me ollaan mun exän vaimon kanssa ystäviä joten tiedämme mitä voimme sanoa ja mitä emme
ja toisekseen, mä olen ollut totuudenmukainen kummassakin nikissä, ei ole mitään alternative hahmoa sori vain

PYYDÄN ANTEEKSI KAIKILTA JOITA OLEN TÄLLÄ LOUKANNUT,

Palstailuni loppuu tähän

Jos on joku joka tietää nikkisi, tässä tapauksessa miehen nyxä, toisella nimimerkillä voi sitten kirjoitella provoilempia juttuja :D Tässä kävi nyt vaan pieni nolo vahinko :xmas:
Jeps, niin kävi. Nolompaa on kyllä vielä se, kun tälläsiä aletaan paikkaileen valheilla, että: mitä hittoa, ei mulla kahta nikkiä ole. Miten tää tietokone voi seota noin, että antaa toisen käyttäjän tunnukset jne... :D Kaikki ei tajua sitä, että tuolta profiilista näkyy lähiaikojen kirjoitukset. :whistle: :ashamed: Valheella on lyhyet jäljet ;)
(Veikkaan, että tais mennä molemmat nikit vaihtoon... )

Niin "en käsitä" :saint: heh

mitä sitten jos joku kirjottaa 2 eri nickillä? veikkaan että aika moni täälä tekee saman harmaana, toiset asiat vaan on arempia kun toiset. en mäkään kaikkea kehtaa teille mustana kertoa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
mitä sitten jos joku kirjottaa 2 eri nickillä? veikkaan että aika moni täälä tekee saman harmaana, toiset asiat vaan on arempia kun toiset. en mäkään kaikkea kehtaa teille mustana kertoa :laugh:

ihanaa että exäni vaimo sentään puolustaa mua =)
Kiitos!

Äläs nyt lopeta, onhan täällä pahempaakin sattunut, et taatusti ole ainoa joka kahdella nikillä palstailee :wave: Ja eiköhän tämäaika pian unohdu, kovin pitkä ketjukaan edes ole :hug: :hug:
Peesi! :hug: Älä leikistä suutu... Tosiaan aika ajoin täällä jää porukkaa kiinni samanlailla ja kyllä nuo tuollaiset unohtuu.

hei camoon. Ei ole iso juttu :) ! Mulla ei kahta nikkiä joten en ole edes jäävi puolustamaan. Onhan täällä näitä ollut että joku on harmaana kirjoittanut ja sitten kesken tullut kommentoimaan aapeena rekatulla nikillä. Eikä sekään ole noloa.
Älä häivy! MItään vahinkoa ei ole sattunut ja tää unohtuukin nopeasti. Ilkeet vaan naureskelee nyt kaikelle

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
hei camoon. Ei ole iso juttu :) ! Mulla ei kahta nikkiä joten en ole edes jäävi puolustamaan. Onhan täällä näitä ollut että joku on harmaana kirjoittanut ja sitten kesken tullut kommentoimaan aapeena rekatulla nikillä. Eikä sekään ole noloa.
Älä häivy! MItään vahinkoa ei ole sattunut ja tää unohtuukin nopeasti. Ilkeet vaan naureskelee nyt kaikelle

Mä en kyllä ole vieläkään unohtanut sitä tytsi-89:n mokaa.Eikä siitä ole kuin se kolme(?!)vuotta.Ehkä olisi tosiaan jo aika unohtaa...hih

Mutta sattuuhan näitä.
Itse en jaksa enää edes vaivautua kirjautumaan,kun paljon helpompi osallistua keskusteluun näin.Jos jotain tärkeää asiaa toiselle,niin laitan yksityistä.
Ymmärrän ap:tä erittäin hyvin.Onhan se mukavampi kirjoitella joitain juttuja salassa exän nykyseltä.Vaikka tässä ei nyt siitä olisikaan kyse,mutta silti.

Yhteistyössä