Kokeilin pojan star wars peliä ja se olikin kiva, en malttanut millään lopettaa...
Pitäisikö vielä yrittää. :saint:
Pitäisikö vielä yrittää. :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Mikä on möttö-peli ??
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Mikä on möttö-peli ??
korjasin,mättö, eli tappo , miekkailu ym. pelit,missä tuhotaan vihollisia
Alkuperäinen kirjoittaja ail:lasketaanko fift element mättö-peliks?Miun lemppari
Alkuperäinen kirjoittaja evita:En ole ikinä pelannut pleikkarilla. Meillä ei ole sitä, enkä suoraan sanottuna oikein kunnolla edes tiedä mikä se on... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minulla oli joskus kunnianhimoinen ajatus, että lapseni pelaisivat vain sellaisia pelejä, joista minullakin olisi joku käsitys ja joista ymmärtäisin jotain. se ajatus karisi jo vuosia sitten, en osaa pelata, enkä ole kiinnostunut lasten peleistä, olen vain tarkka siitä, että eivät pelaa iälleen sopimattomia pelejä. =) lasten isä ymmärtää peleistä enemmän ja valvoo asiaa vielä tarkemmin,
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja evita:En ole ikinä pelannut pleikkarilla. Meillä ei ole sitä, enkä suoraan sanottuna oikein kunnolla edes tiedä mikä se on... :xmas:
Älä ole huolissasi, nimenomaan sen takia, että teillä ei sitä ole, ei tarvi olla huolissaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Pleikkaria voi käyttää myös dvd-filmien katseluun.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja evita:En ole ikinä pelannut pleikkarilla. Meillä ei ole sitä, enkä suoraan sanottuna oikein kunnolla edes tiedä mikä se on... :xmas:
Älä ole huolissasi, nimenomaan sen takia, että teillä ei sitä ole, ei tarvi olla huolissaan![]()
Pleikkaria voi käyttää myös dvd-filmien katseluun.
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Ookka. :xmas: Hyvä tietää. No ei vais, minulle on tekniikka muutenkin jotenkin sellainen siipan hoidettava asia. Jos meillä olisi pleikkari, niin en välttämättä sittenkään käsittäisi mitä sillä tehdään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Ookka. :xmas: Hyvä tietää. No ei vais, minulle on tekniikka muutenkin jotenkin sellainen siipan hoidettava asia. Jos meillä olisi pleikkari, niin en välttämättä sittenkään käsittäisi mitä sillä tehdään.![]()
Kyllä se nimi sinulle kielitaitoiselle ihmiselle jo jotain kertoisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Nojaa,mättö ja mättö... Lemppareita on Silent Hill ja Soul Reaver. Mutta enempi ne mättökohdat on minusta pakollinen paha, seikkailu ja ongelmien ratkasu on kivointa![]()
Jos joku tietää pelin, jossa on synkkä tunnelma muttei tappeluita vaan tehtäviä, niin kertoo mulle heti!!!![]()