Pelaako kukaan tietokonepelejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Miulla tuossa auki Diablo2 ja tulipa siitä mieleen kysästä tämmöistä.
Eli,mitä pelaatte jos pelaatte ja "keksittekö" ite pelin vai miehen tms. "jalanjäljillä" aloitte?

Vai oonko ainut kummajainen?

Mä en just nyt pelaa mitään, kun ei ole aikaa. Ihan aina olen peleistä tykännyt, mutta nämä uusimmat ei jotenkin enää oikein natsaa. Indiana Jones and the Fate of Atlantis on hyvä. Samoin Rollercoaster Tycoon, Warcraft 2, Wolf, Super Mariot (ja muut nintendo ja myös sega-pelit), Age of Empires 2, Pharaoh...

Nykyän kaikki pelit on niin pirun hienoja, että niiden pelaamisen opetteluun menee ihan älyttömästi aikaa. En uskalla edes aloittaa, koska olen niin koukkuuntuvainen, että istuisin vaan nenä kiinni näytössä 24/7 :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Mä en just nyt pelaa mitään, kun ei ole aikaa. Ihan aina olen peleistä tykännyt, mutta nämä uusimmat ei jotenkin enää oikein natsaa. Indiana Jones and the Fate of Atlantis on hyvä. Samoin Rollercoaster Tycoon, Warcraft 2, Wolf, Super Mariot (ja muut nintendo ja myös sega-pelit), Age of Empires 2, Pharaoh...

Nykyän kaikki pelit on niin pirun hienoja, että niiden pelaamisen opetteluun menee ihan älyttömästi aikaa. En uskalla edes aloittaa, koska olen niin koukkuuntuvainen, että istuisin vaan nenä kiinni näytössä 24/7 :ashamed:

Noista ei kuulostanu tutulle ku Super Mariot:)

Ja joo,tuo koukkuuntuvaisuus on tullut koettua itekin..nyt tauon jälkeen vähän alottelin tuota Diabloa.

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
mä pelaan WoWia (eli World of warcraftia), vasta oon alottanut ja mun sisarukset sai mut innostumaan siitä.. :)

Ohhoh..tästä oon kyl aina luullut että on vaain "poikien" peli. :D
En sen tarkemmin tiiä,yks miehen kaveri vaan pelaa, ja aina valittaa kun ne pelisessiot meinaa aina vähän venyä.. =)

Sims2:sta tulee väliin pelattua. Ja legon lasten pelejä, *äiti, auta mua tää vaikee kohta* :D

Gabriel Knightit on tullut pelattua kaikki läpi, jos jollakin on vinkki jostain samantyyppisestä pelistä, niin kiitollisena otan vastaan.

Kyllä mää vähän pelasin ennen kuin tapasin mieheni, mutta sen jälkeen pelivalikoima lisääntyi runsaasti. Nyt kun tuli mukula, niin vapaa-aika on vähissä ja pelaaminen myös.

Heroes of Might and Magic on mun kestosuosikki. Kaikki tuollaiset vuoropohjaiset strategia rakentelu/pikkuörkkitaistelut on kivoja. Lisäksi Tropico, Ages of Empire, Sim City, jne... Miinaharava, sudoku ja tetris ovat näistä kevyistä suosikkejani.

en pelaa sotapeleja, räiskintäpelejä, tappelupelejä tai jotain tasohyppelypelejä.

Snif, lasten ilmaantuminen on tuhonnut peliharrastukseni. Vapaa-aikaa on hirvittävän vähän. Viimeksi pelasin antaumuksella Morrowindia ja satunnaisemmin Haloa.

Kymmenen vuoden päästä otetaan lasten kanssa matsia konsolipeleissä. Sitä ennen tahkotaan lautapelejä.

Oon pelannu erilaisia tietokone pelejä neljä vuotiaasta. Täytyy kyllä myöntää että silloin pelit oli tasoa tekstipelit ja alleycats ja keen:sit. Vasta pelasin taas yhden keen:in läpi. Dungeon Keeper 1 ja 2 on tullut pelattua, ykkönen ehkä pari kymmentä kertaa. Nyt on menossa Black & White.
Simsit kelpaa myös, tykkään rakentaa ökytaloja ja Ages of Empires2 on pari kertaa tullut tahkottua. Yleensä kaverit on pelanneet eka. Mies sitten on innostunut jos on innostunut niin mun jälkeen. Jos nyt joskus pelaamaan pääsisi.
Diablokin on tullut pelattua ja King's Questit ajan saatossa.

Paljon on tullut pelattua, tossa oli ne mitkä on jääneet mieleen.

Tuli muutama tuttukin nimi vastaan,jos ei muuten nii miehen kautta:)

Tuo Heroes on yks,mitä mies pelaa kans välillä ja Haloa kans yhen kaverinsa kans.
Nuo Zoe:n mainitsemat alley catit ja keen:it kuulostaa myös tutuille..varmaan joskus aikoja sitten oon pelannut.

Kiva kuulla, että on muitakin--ainakin tuolla Diablolla jos tulee ilmi että "langan" toisessa päässä onkin naishenkilö,se saa aikaa kummastusta:)

Minua taisi muuan barbaari luulla naiseksi kun pelasin Diablo kakkosta verkossa. Niin suojelevainen hän oli velhotarhahmoani kohtaan.

Ensimmäinen Diablo oli kyllä melkoinen peli. Hakkasin sen demoakin monen monta kertaa ja itse peliä aivan onnessani. Diablo 2, varsinkin Lord of Destruction -lisäosalla, räjäytti potin. Sitä pelattuaan ei enää ollut paluuta Diablon pariin, sillä vanhempi peli tuntui toivottoman hitaalta ja rajoittuneelta. Eipä silti että D2 olisi pyörinyt nopeasti koneessani, 350 MHz PowerMacissa. Isommat efektit takkuilivat pahasti. Nykyläppärissä se pyörisi hienosti, mutta olen jo poistanut pelin kun kiintolevytila alkoi loppua. Olen pelannut Diablo kakkosen puhki.

Mä yritin alottaa Sims2, mutta en jotenkin päässyt yhtään mukaan siihen. Samoin kävi Civilizationin kanssa. Molemmat siis odotusaikana, nyt ei enää ehtisi millään.

Keenit on täälläkin pelattu läpi miljoona kertaa :D

Mun mies ei muutenkaan pelaa paljoa, mutta nykyään ei kuulemma "kehtaa" pelata senkään vertaa, kun mä kuitenkin voittaisin sen :laugh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Minua taisi muuan barbaari luulla naiseksi kun pelasin Diablo kakkosta verkossa. Niin suojelevainen hän oli velhotarhahmoani kohtaan.

Ensimmäinen Diablo oli kyllä melkoinen peli. Hakkasin sen demoakin monen monta kertaa ja itse peliä aivan onnessani. Diablo 2, varsinkin Lord of Destruction -lisäosalla, räjäytti potin. Sitä pelattuaan ei enää ollut paluuta Diablon pariin, sillä vanhempi peli tuntui toivottoman hitaalta ja rajoittuneelta. Eipä silti että D2 olisi pyörinyt nopeasti koneessani, 350 MHz PowerMacissa. Isommat efektit takkuilivat pahasti. Nykyläppärissä se pyörisi hienosti, mutta olen jo poistanut pelin kun kiintolevytila alkoi loppua. Olen pelannut Diablo kakkosen puhki.

Mie en muista D1:stä, liekkö ikinä pelannutkaan vai onko vaan unohtunut..Juurikin Lod:ia mätetään vaan,uudestaan ja uudestaan :D

Toi Diablo nyt vaivaa mua jotenkin hirveesti. On tosi tutun kuulonen ihan noita hahmoja myöten. Olen varmaan joskus pelannut, mutten niin tosissani, että muistisin tarkemmin.
ärsyttävää |O

Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Toi Diablo nyt vaivaa mua jotenkin hirveesti. On tosi tutun kuulonen ihan noita hahmoja myöten. Olen varmaan joskus pelannut, mutten niin tosissani, että muistisin tarkemmin.
ärsyttävää |O

Google sen tietää.

Yhteistyössä