Peg Perego Pliko P3, hyvätkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostoaikeissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meillä käyttäjä on nyt 1 v. eli sen isommasta en osaa vielä sanoa, mut tyytyväisiä ollaan kyllä oltu. Miinusta siitä, että selkänoja ei mee ihan täysin alas asti, mutta eipä tuo ole liiemmin haitannu. Hyvin siellä on päikkärit nukuttu silloin nuorempanakin (ja nyt). =)

Jep, hyvät on. Ja on hintansa veroiset. Kestävät, hyvät pyörät, nekin kestää ja kestää vähän roikkumista ja rällästämistä isommaltakin lapselta.
Suosittelen lämpimästi.

Kuinka kätevä niitä on työntää ja ohjata yhdellä kädellä? Onnistuuko? Mulla on myös nämä mietinnässä, mutta tuo yhdellä kädellä ohjaus vähän mietityttää, edellisiä matkiksia oli ainakin aika hankala saada eteenpäin vain toisellä kädellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hannah:
Kuinka kätevä niitä on työntää ja ohjata yhdellä kädellä? Onnistuuko? Mulla on myös nämä mietinnässä, mutta tuo yhdellä kädellä ohjaus vähän mietityttää, edellisiä matkiksia oli ainakin aika hankala saada eteenpäin vain toisellä kädellä.

Hyvin on onnistunu ainaki tähän asti. Itse tuota samaa mietin silloin kanssa, ennen ku hankittii, mutta hyvin on toiminu. :) Voithan käydä jossain liikkeessä eka testaa viel itekin.

Kokemusta meinaan löytyy. Carenat ovat paljon jäykemmät käytössä, Peregoilla pääsee paljon sujuvammin. Meillä on isoveli 4v ja pikkusisko 2v, ja ovat aivan loistavat olleet. Isompi pääsee laudalle seisomaan jos ei jaksa kävellä koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Hannah:

Hyvin on onnistunu ainaki tähän asti. Itse tuota samaa mietin silloin kanssa, ennen ku hankittii, mutta hyvin on toiminu. :) Voithan käydä jossain liikkeessä eka testaa viel itekin.

Kiitos nopeasta vastauksesta :) Täytynee vielä vähän testailla.

Kohta 4 vuoden kokemuksella voin kyllä sanoa, että hyvät on :) kesäsin ollu ainoina rattaina/vaunuina kun tavan vaunut on niin kuumat. Vauva vajaa 6kk nukku peregoissa melkein koko kesän. Tilavat on 4v (110cm) mahtuu edelleen istumaan hyvin.
Kevyt työntää jopa yhdellä kädellä ja isojen pyörien ansiosta kulkee jopa pienessä lumessa.

Yhteistyössä