Pe 29.5.2009 klo.21!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sä sitte osaatkin valistaa tyhmää.. missä noia telttoja on ollu tai on.. en ole ite sinne menossa, ollaan vaan perheen kanssa mietitty että missä sellaseen on voinnu laulella. saiko laulun valita ite???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sä sitte osaatkin valistaa tyhmää.. missä noia telttoja on ollu tai on.. en ole ite sinne menossa, ollaan vaan perheen kanssa mietitty että missä sellaseen on voinnu laulella. saiko laulun valita ite???

Tjaah... Mie olin teltassa kesällä 2007 Jyväskylässä. Löytysköhän ohjelman sivuilta tietoa millon ja missä niitä paikkoja on :) Juu kyllä laulun sai valita ihan itse.

http://ohjelmat.yle.fi/tartumikkiin/kiertue

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Ahaa..pitääpä yrittää muistaa katsoa =)

Kestikö nauhoitukset kauan?

Studioon mentiin joskus puol neljän maissa ja pois päästiin kymmenen yli viis... Siinä oli alussa sellanen "alkulämmittely" ennenku kuvaukset alko, eli varsinaisen shown nauhotukset kesti ehkä pikkasen vajaa puoltoista tuntia...

Ainiin... Kun mietin sitä että miltähän mie mahdoin näyttää/kuulostaa, kun en yhtään muistanu... Ihan ok :D
Mutta kun olin eilen kuitenkin hiukan jännittyneessä tilassa niin en nyt sit hokassu kahtoo saiko ne muutettua sen miun nimen oikeeseen muotoon... Siinä siis jokatapauksessa lukee molemmat nimet, mut se nainen ei ollu varma et saako muutettua sen viivalliseks niinku se oikeesti nykyään on... Noh, oma vika kun en tajunnu sillon ilmotus vaiheessa kertoa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Olet sitten melkein julkkis :D

No siis tottakai :D

Kannattaa varmaankin aloittaa henkinen valmentautumien ohjelman jälkeiseen julkkiselämään =)

Joo niin se on varmaan tehtävä... Tarttee alkaa harjotella nimmarin kirjottamista et se käy sitten luontevasti :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä