pco,kannattaako yrittää?

Onko ketään jolla on pco joka olisi saanut lapsen ihan luonnon mukaisella tavalla, siis ilman lapsettomuushoitoja???

Iselläni takana 4 keskenmenoa ja aloitan kohta hoidot. Lääkäri sanoi eka käynnilläni että mikään ei estä yrittämästä lasta, mutta tuli vaan mieleen että onko se edes mahdollista jos on tämä kirottu pco? En haluaisi enää pettyä...
 
minulla pco ja neljättä odotan =) . kaksi ivf-alkuista, kolmas täysin luomu ja nyt neljättä toivottiin mahdollisimman nopsaan niin clomifenin,terolutin ja diforminin avulla odotan jo viikolla22 =) . Että jos vauvaa haluat niin ei pco todella mikään este ole =)
 
minulla myös pco, todettiin parisen vuotta sitten. hakeuduin tutkimuskiin todella epäsäännöllisten kuukautisten takia, noin kerran-neljä vuodessa. 2004 lopetettiin ehkäisy. erityisemmin emme lasta yrittäneet, jos jäisin raskaaksi lapsi olisi tervetullut kyllä..

uuden vuoden aattona tein positiivisen testin, vaikka en uskonutkaan olevani raskaana =) nyt siis viikolla 20 onnellisesti raskaan, kaikki on mennyt muutenkin tähän asti todella hyvin, vaikka kovasti keskenmenoa alussa pelkäsin.. mitään hoitoja en siis ole ikinä saanut/halunnut.. pco ei ole este, ehkä korkeintaan hidaste! ei pidä lannistua, tsemppiä yritykselle :hug:
 
Tahvo
Hei!
Minulla vaikea PCO.Ex-miehen kanssa yritettiin 8v.lasta,lopulta viimeinen iv-hoito onnistui.Syntyi kaksoset.Nykyisen miehen kanssa kaksi luomuraskautta,tärpännyt heti e-pillereiden pois jätön jälkeen...kummallista? :whistle: tsemppiä! :wave:
 

Yhteistyössä