Mulla on todettu PCO (vai onko PCOS, lääkäreiden informoinnissa olisi toivomisen varaa). Tutkimuksia tehtiin, ja todettiin kiertojen olevan normaaleja, ehkä vähän pitkiä vain (31-35pv). Pitempiaikaisessa stressitilanteessa ovulaatio jää - tai ainakin tulkitsen näin menkkojen pitemmät (yli 35 päivää, 6-7 vko) välit. Näitä on harvoin. Ovulaatiotestienkin mukaan ei ole huolta.
Tulin alle vuoden yrittämällä raskaaksi. Sain keskenmenon vko 6+1 ja kovasti mietityttää, tuleeko aina käymään näin. Olen kuullut keltarauhashormonikuurista alkuraskaudessa. Onko tästä apua? Entä muut konstit? Onko niitä?
Toiset väittävät PCO:n lisäävän keskenmenon riskiä, toiset väittävät, ettei se lisää. Mistä hemmetistä tietäisin edes, onko aihetta olla huolissaan??
Tulin alle vuoden yrittämällä raskaaksi. Sain keskenmenon vko 6+1 ja kovasti mietityttää, tuleeko aina käymään näin. Olen kuullut keltarauhashormonikuurista alkuraskaudessa. Onko tästä apua? Entä muut konstit? Onko niitä?
Toiset väittävät PCO:n lisäävän keskenmenon riskiä, toiset väittävät, ettei se lisää. Mistä hemmetistä tietäisin edes, onko aihetta olla huolissaan??