Pco ja FEMARilla ovulaatio??

Yritin etsiä femaria käyttäneitä mutta teitä tuntuu olevan niukanlaisesti. Minulla pco: monirakkulaiset munasarjat on, ei ylipainoa, hirsutismia tms. mutta menkat tulee vain terolutilla. Takana yksi clomifenilla alkuun saatu raskaus, joka päättyi kohtukuolemaan rv 40 :'(
Nyt uutta raskautta yritettäessä clomifenilla ei saada maksimiannoksellakaan munasolua kasvatettua! (Ensimmäinen raskaus tärppäsi ekasta clomikierrosta annoksella 1 tabl 3-7 pvä kiertoa. )

Nyt lääkäri haluis kokeilla seuraavaan kiertoon femaria ja siksi haluaisin kuulla kaikenlaisia kokemuksia ko. lääkkeestä!!?? On kuulemma maailmalla auttanut todella paljon pco:laisia raskauden alulle saannissa. Huoh..itse olen hiukan skeptinen..
 
Moikka Eevis83
Mä johonkin toiseen ketjuun jo kirjoittelinkin omista kokemuksistani, mutta laitetaan vielä tähän. Mulla taustalla kolme alkuraskauden keskenmenoa jotka saatiin aikaiseksi ihan luomuna, viimeisen km:n jälkeen meni kierrot ihan sekaisin ja todettiin sitten pco. Lääkitykseksi aloitettiin femar joka kasvatti folleja hyvin eikä mulle tullut minkäänalaisia sivuoireita. Kolmannella femarkierrolla hoitoon yhdistettiin vielä pregnyl irrotuspiikki ja tästä sitten tärppäsi. Tällä viimeisellä kierrolla folleja kasvoi yhteensä kolme ja kaksi näistä jatkaa vieläkin mukana. Toivottavasti tästä oli edes jotain apua ja onnea follien kasvatteluun.
T: Virtis ja vauvat 20+6
 
Voi kiitos ja ihana onni sua kohdannut Virtis! Mä kans niin sisimmässäni koko ajan salaa toivon että saisin kaksoset! Se ois edes kohtuullinen korvaus menetetystä vauvasta joka kuoli kohtuuni vain siksi että lääkäri ei ajoissa tajunnut kuinka huono vauvalla oli olla. Olen niin vilpittömän onnellinen sun puolesta, ei varmasti ole ollut sullakaan helppoa kun noin monta keskenmenoa takana :'( Toivottavasti perässä tullaan, huomenna aloitan Femarit =) Lisää kokemuksia silti vielä kaipailen..?!
 

Yhteistyössä