PayPalista taas yks kysymys? Jos rahat ovat PayPalissa niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
meneekö joku prosentti/korko jos en halua omalle tilille ne laittaa? Kuinka kauan ne voivat olla siellä? Jos sanotaan muutama tonnia haluan pidä PayPalissa, kun on kätevämpi tehdä joku isompi ostos. Vielä kysymys, että jos haluan nosta sieltä rahaa, onko aina pakko ne siirttää omalle tilille vai voinko nosta ne esim. pankin kautta jos on kiire? T. PayPal puupää joka ennen vain maksoi kortin kautta kaikki.

Siellä voi pitää rahaa eikä siitä veloiteta mitään. Itse en uskaltaisi pitää kovin isoja summia koska joidenkin rahat on jäädytetty ja joskus tili voidaan kaapata. Rahat voi nostaa vain siirtämällä ne omalla pankkitilille.

Siellä voi pitää rahaa eikä siitä veloiteta mitään. Itse en uskaltaisi pitää kovin isoja summia koska joidenkin rahat on jäädytetty ja joskus tili voidaan kaapata. Rahat voi nostaa vain siirtämällä ne omalla pankkitilille.

Kääk oikeasti? Mutta kui on jäädytetty? Kun minulla on siellä just nyt suht mukava summa ja ajattelin ne pitää vain jos tarvitsen ostaa jotain. Kun suunnittelen ostamaan yhden sormuksen, muutama laukkua, sekä erikoiset kodinkoneet. Miten esim. joku voi kaapata? Hui...

Kääk oikeasti? Mutta kui on jäädytetty? Kun minulla on siellä just nyt suht mukava summa ja ajattelin ne pitää vain jos tarvitsen ostaa jotain. Kun suunnittelen ostamaan yhden sormuksen, muutama laukkua, sekä erikoiset kodinkoneet. Miten esim. joku voi kaapata? Hui...

Usein tulee sähköpostilla huijausyrityksiä, joissa yritetään saada selville PayPal tunnuksia. Esim. sanotaan että tilillä on epätavallista toimintaa ja kehoitetaan klikkaamaan aivan oikealta linkiltä näyttävää linkkiä. PayPal on jäädyttänyt joiltakin henkilöiltä suuriakin summia. Syyt voivat olla moninaisia ja rahoja voi olla vaikeaa tai mahdotonta saada takaisin. Itselläni Visa Debit kortti on linkitetty tiliin, niin voi maksaa suoraan kortilta. Ehkä turvallisin tapa on maksaa Visa Kredit kortilla, koska esim. jos tavaraa ei tulekaan, niin vaikka PayPalilta ei rahoja saisikaan takaisin, niin luottokorttiyhtiöltä saa.

http://www.paypalsucks.com/frozen-accounts.shtml

Usein tulee sähköpostilla huijausyrityksiä, joissa yritetään saada selville PayPal tunnuksia. Esim. sanotaan että tilillä on epätavallista toimintaa ja kehoitetaan klikkaamaan aivan oikealta linkiltä näyttävää linkkiä. PayPal on jäädyttänyt joiltakin henkilöiltä suuriakin summia. Syyt voivat olla moninaisia ja rahoja voi olla vaikeaa tai mahdotonta saada takaisin. Itselläni Visa Debit kortti on linkitetty tiliin, niin voi maksaa suoraan kortilta. Ehkä turvallisin tapa on maksaa Visa Kredit kortilla, koska esim. jos tavaraa ei tulekaan, niin vaikka PayPalilta ei rahoja saisikaan takaisin, niin luottokorttiyhtiöltä saa.

http://www.paypalsucks.com/frozen-accounts.shtml

Minulla onneksi suojattu sähköposti ja en avaa joka linkin. Voiko olla syy miksi on jäädytetty jos joku huijaus yritys on ollut? Minulla kans kulkee myös luottokortin kautta PayPal, mutta on nykyään sielläkin rahoja ja jos sirrän ne itselle takas mun on pakko taas yrittäjänä hirveät selitykset tehdä. Kun ei mulla ole muuta kun 4 yritys tiliä ja miehen kanssa muutama yhteistä sellaisia perus, vaikka kyllä voin sinnekin ne laittaa, mutta kun jotain aloitan ostamaan taas pitää rahaa laitta monien tilien kautta.

Muutaia syitä tilin jäädytykseen:

Why PayPal freezes (aka limits, aka restricts) user accounts and how to get it unfrozen (aka unlimited, aka unrestricted).

Knowing why PayPal froze your account has a lot to do with how to get it unfrozen.

Based on others stories and experiences, here are some possible reasons:

you have more than one PayPal account, or PayPal thinks you have more than one PayPal account.
you clicked on a link in an email that you thought was from PayPal, but it really was a phishing scam.
you moved into a house or apartment that used to be occupied by a con artist who used PayPal to steal.
you got a new phone number, one used by a con artist who used PayPal to steal.
you use an ISP that assigned you an IP that was used by a con artist who used PayPal to steal.
you paid someone, like a con artist who used PayPal to steal.
someone paid you, like a con artist who used PayPal to steal.
your name and/or address is similar to a con artist who used PayPal to steal.
you sold something to someone who questioned it's authenticity.
you bought something from someone who had someone else question the integrity of what they sold to you.
you registered a bank account or credit card that someone else used one time.
you accessed PayPal at a friends house one time, and that friends account was frozen.
your friend used your computer to access their PayPal account, which was later frozen.
you sold an item that is a common item often sold by con artists who used PayPal to steal
you bought an item that is a common item often sold by con artists who use PayPal to steal
you accessed PayPal via an anonymous proxy service.
you sent more than $2000 to someone.
you received more than $2000 from someone.
you participated (knowingly, or unknowingly) in the "work at home" money shuffling scam.
you sent money to someone in foreign country that PayPal considers "evil."
you received money from someone in a foreign country that PayPal considers "evil."
you used your PayPal ATM card in a foreign country that PayPal considers "evil."
your account was "corrupted" by a criminal posing as a PayPal employee.
and other reasons that only the dark wizard of PayPal knows about.

Welcome to the world of PayPal customer service.

Ei ne Paypalilla huvikseen mitään jäädytä. Tarkoitus on, että se olisi turvallinen käyttää. Niin kauan kun on huijareita, tulee tavan tallaaja siitä jollain periaatteella kärsimään. Paypalin on pakko olla hirveän tarkka kaikesta, että saavat huijarit kiinni.

Mun tilin saa kyllä jäädyttää, jos näyttää että siellä tapahtuu jotain kummallista. Parempi virsta väärään kuin vaaksa vaaraan :)

Yhteistyössä