Paypal-kysymys: top up insant ja nordea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Olin siirtämässä pitkästä aikaa rahaa paypal-tililleni ja huomasin siellä top up account-valikossa uuden lisän, top up instantly. Tämä oli aika jees koska en omista luottokorttia ja normaalit pankkisiirrot paypaliin kestävät pari kolme pankkipäivää, tuossa luvattiin rahan siirtyvän välittömästi.

Siirsin ohjeiden mukaan nordean tililtä rahaa, mutta ei ole nyt liki tuntiin ainakaan näkynyt. Miten ja kuinka nopeasti tuo on muilla toiminut?

Jospa en sitten vielä hätäile :) Tunnitkaan eivät kyllä haittaa jos tuo ylipäätään toimii, tavallisella siirrolla menisi taas hyvin ensi viikon puolelle ennenkuin olisivat tilillä...

Lähetin itse eilen 6.4 yli 200€ Paypal-tililleni. Ei näy vieläkään yli 24 tunnin jälkeen rahoja en tiedä olisiko tuolla pyhäinpäivällä mitään tekemistä tämän kanssa? Toivottavasti tulisivat pian kun en oikein sitten tiedä mitä pitää tehdä jos rahat menee jonnekki muttei tule takaisin.

Onkos nyt elokuun 2015 alussa hakkereita liikkeellä vaiko jokin selainongelma että TOP UP hommassa ei anneta mitään TRANSFER ID -tunnusta? Eipä huvita lähettää Saksaan rahaa ilman mitään viitettä tai viestiä

Ennen raha meni SEB-pankkiin Helsingissä ja viestikentässä tranfer id kohdisti maksun juuri minun PayPal-tililleni

Yhteistyössä