Paul Mitchell Extra-Body daily shampoo + hoitoaine, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja troi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

troi

Vieras
Itse kuulin kovasti kehuja noista tuotteista ja päädyin lopulta ostamaan ne. MUTTA, hoitoaineen käytön jätin tässä pois kokonaan, kun hiuksista tuntu tulevan tosi nahkeat ja shampookin tuntuu jopa yksinään olevan sellaista, ettei pese hiuksiani kunnolla puhtaiksi. Ihan kuin hiukset jäisivät rasvaisiksi shampoon jäljiltä.

Millaisia kokemuksia muilla? Teenköhän mä jotain väärin?

Itse käytin kyseistä shampoota kauan ennen kuin siirryin luonnonkosmetiikkaan. Moneen muuhun verrattuna ihan ok tavaraa, mutta ei tuo narskuvan puhtaaksi pese, jos sitä odottaa. Itse käytin Matrixin huippuhyvää syväpuhdistavaa shampoota säännöllisesti lisäksi. Silikonia kyseisessä shampoossa on, mikä monen mielestä latistaa hiuksia.

Mä huomasin saman homman, se shampoo piti vaahdottaa käsissä huolellisesti ja kuulin kerran kampaajalta neuvon että shampoo pitää huuhdella superhuolellisesti pois ja antoi vinkin laskea vielä 30 siinä vaiheessa kun omasta mielestä oli huuhdellut tarpeeksi.
Vaahdottamalla ja huuhtelemalla tosi hyvin toimi Paul Mitchell ihan hyvin (ei kuitenkaan ihan hintansa väärti). Toimi kuitenkin minulla paljon paremmin kuin edellinen kokeilu TIGIn Superstar.
Mutta edelleen paras shampoo+hoitoaine hakusessa :D

Yhteistyössä