Paukkuuko vaan..

• Viestiketjun aloittaja Heli
  • Ensimmäinen viesti
Heli
Joo tosiaan ongelmana on paukkuva alapää!! :whistle: Tosi noloa kirjoittaa tästä tänne mutta kun en halua yksinkään pohtia asiaa enkä siitä uskalla puhuakkaan.. :/ Meillä on siis pieni lapsi ja jätimme juuri kortsun käytöstä kun aloitin pillerit taas..mutta mikä ihme on kun aina kun yritämme rakastella niin alapääni vain paukkuu..? Tiedän että se johtuu siitä kun mies ns."pumppaa" ilmaa sisään.. :) mutta jatkuuko sitä nyt loputtomiin..se tosiaan pilaa tunnelman minun osaltani ja minua hävettää..Ja miksi en tunne mitään kun rakastelemme..esileikit ovat mahtavia ja ihania mutta haluaisin toki tuntea sen rakastelunkin! Mies nauttii mutta minä en! Pitäisikö nyt sitten loppuelämä käyttää aina vain kortsua kun ei se seksi tunnu muuten sujuvan! Ja nyt en enää uskalla/kehtaa edes yrittää kun on joka kerta mennyt homma puihin..joko paukutuksen takia tai sitten tuntemattomuuden..en uskalla yrittää jos taas käy niin.. Ja molemmilla meillä olisi kova halu! Rakastelimme yleensä joka päivä mutta nyt jätän aina kesken ja se hermostuttaa myös miestäni..ymmärrettävästi.. :'(

mantariini
ootsie jumpannu lantiopohjan lihaksia?? Ja voihan se olla, että se alapää ei oo viel palautunu normaaliksi ja on vähän löystynyt...Tai jotai...En kyllä oo varma, mutta kuvittelisin et se vois olla jotai tuon tapaista.. =)

Heli
Miten muuten niitä jumppaillaan/treenaillaan kuin jännittämällä lihakset..esim.maatessa tai muuten..!?
Vois olla siitä kiinni ja haluisin kyllä taas "normaaliksi".. :whistle:
Mies sanoo ettei paikat löystynyt oo mutta....niii... :x

Tuttu juttu. Emätin on levinny synntyksessä ja vielä kun on oikein himoissaan "paikat levällään", niin helposti menee emättimeen ilmaa.
Oon ajatellu ottaa tosissani tuon lantiopohjalihasten jumpan, kun jo kolmas lapsi ja silloin tällöin olen vain jumpannut. Kannattaa jumppailla sinunkin, jos tuntemukset ovat laimentuneet yhdynnässä ja luulisi tuon paukkeenkin loppuvan. Ei kun jumppaamaan!!!!!!

mantariini
onhan niitä olemassa sellasia kuulia, joilla jumpataan niitä lihaksia.Niitä on eri kokoisia ja painosia...Ja eikös esim kun makaa selällään lattialla ja nostelee lantiota ylös alas, niin se kai kans vahvistaa...?!

Yhteistyössä