Pau_la, älä nostele mun vanhoja ketjuja

vierailija
Saadaanko perusteluja miksei niitä saisi nostaa? Häpeätkö niitä? Täällä aika usein ihmetellään (tuomitaan tai hymähdellään) jos joku nostaa jonkun vanhan ketjun, miksei nostaisi jos siellä on edelleen ajankohtainen asia

En ole Paula
 
vierailija
Saadaanko perusteluja miksei niitä saisi nostaa? Häpeätkö niitä? Täällä aika usein ihmetellään (tuomitaan tai hymähdellään) jos joku nostaa jonkun vanhan ketjun, miksei nostaisi jos siellä on edelleen ajankohtainen asia

En ole Paula
On eri asia nostaa ketju kommentoimalla asiallisesti tai päivittämällä sitä. Sen sijaan pelkästään yhden sanan kirjoittaminen tai jonkun täysin ketjun keskusteluun liittymättömän kommentin tai linkin lisääminen on tökeröä käytöstä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Minuakin ärsyttää tolkuttomasti, että nostellaan jotain supervanhoja ketjuja, joihin kirjoitetaan vain upp tai jotain härskiä. Mikä järki? Jos on sanottavaa asiaan, niin sitten sanoo sen, jos ei niin miksi se ketju pitää nostaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Saadaanko perusteluja miksei niitä saisi nostaa? Häpeätkö niitä? Täällä aika usein ihmetellään (tuomitaan tai hymähdellään) jos joku nostaa jonkun vanhan ketjun, miksei nostaisi jos siellä on edelleen ajankohtainen asia

En ole Paula
En häpeä, samaa mieltä olen asioista kuin ennenkin. Ja kun oon kirjoittanu suunnilleen kaikesta maan ja taivaan väliltä, niin usein jonkun randomin tekemä Google-hakukin tuo mun ketjuihin.

Mut usein huomaan että useampi mun ketjuista on nostettu samanaikaisesti etusivulle, joten pau_la on kolunnu just mun viestiketjuja.
 

Yhteistyössä