Patti rinnassa - kuva ja kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitääköpelätä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitääköpelätä?

Vieras
Moi,

Huomasin äsken patin/näppylän rinnassa. Haluaisin mielenrauhan asialle, eli eihän kasvaimet ja kyhmyt näy ulospäin, tai ainakaan näytä tältä? Heti alkoi naisena pelottamaan löydös, mutta toivottavasti olen vaan tyhmä ja luulosairas!

Tässä kuva pienestä patista rinnassa:

http://i158.photobucket.com/albums/t120/rintasyopsko/kuva-3_zpsa701063c.jpg

Ja pliis, asiallisia vastauksia. Kyseessä ei ole provo tai mikään muukaan, ainoastaan huolestunut nuori nainen :)

Ei toi mikään kasvain ole vaan ulkopuolisen "hyttysen" tekosia.
Oletko ollut ulkomailla lähiaikoina? Sieltä voi tuoda huomaamattaan ties mitä.
Voi muuten aiheuttajana olla kotihämäkkikin, jos sulla on viherkasveja. Ei huolta, vaivasi on ohi parissa päivässä, jos et raavi sitä kutinan sattuessa. Laita kortisonivoidetta siihen niin häviää nopeammin.

Kiitos ulla vastauksesta!

Viimeisin ulkomaan reissu on elokuulta, joten lienee koti-Suomen aiheuttamaa... Meillä ei ole koko asunnossa yhtään viherkasvia, eli ei sellaisestakaan voi olla kyse.

Arvatkaa vaan, kutiaako mulla nyt sängyssä maatessa joka puolelle, tuntuu kuin pikku ötököitä vilisi pitkin sänkyä :/ :/ Varmaan vain kuvitelmaa, mutta yritä sitten tässä nukkua!

Jollei lähde pois muutaman päivän kuluessa, on syytä mennä lääkäriin. Kaikki muutokset rinnoissa on syytä ottaa vakavasti.

Oma rintasyöpäni oli niin aggressiivinen, että se kasvoi ulospäin ja oli kosketeltavana kohoumana rinnan ulkopinnalla.

Tuo näyttää itikan puremalta, mutta kuten sanottua, jollei häivy sellaisessa ajassa kuin itikan purema yleensä häipyy, vaan jää pysyväksi, hakeudu lääkäriin.

Jollei lähde pois muutaman päivän kuluessa, on syytä mennä lääkäriin. Kaikki muutokset rinnoissa on syytä ottaa vakavasti.

Oma rintasyöpäni oli niin aggressiivinen, että se kasvoi ulospäin ja oli kosketeltavana kohoumana rinnan ulkopinnalla.

Tuo näyttää itikan puremalta, mutta kuten sanottua, jollei häivy sellaisessa ajassa kuin itikan purema yleensä häipyy, vaan jää pysyväksi, hakeudu lääkäriin.

oliko sulla hormooni pos vai negatiivinen syöpä? Kysyn, kun haluaisin kuulla, että negatiivisestakin selviytyy.. Tsemppiä sinulle!!

oliko sulla hormooni pos vai negatiivinen syöpä? Kysyn, kun haluaisin kuulla, että negatiivisestakin selviytyy.. Tsemppiä sinulle!!

Syöpäsolussani oli progesteronireseptoreita 0% ja estrogeenireseptoreita 30%. Pahin eli erilaistumaton syöpätyyppi. Kyllä selviää, jos havaitsee ajoissa, eikä ole ehtinyt levitä vartijaimusolmukkeiden kautta muualle elimistöön. Syöpäleikkauksesta tulee kohta 8 vuotta ja hoitojen loppumisesta (sytostaatit, maksimimäärä sädehoitoa) kohta 7 vuotta. Tamofenia söin 5 vuotta ja Zoladez-implantteja laitettiin 3 vuotta sytostaattihoitojen jälkeen.

Hoitojen jälkeen tärkeintä on tehdä kaikkensa, ettei syöpä uusiudu. Eli noudattaa syöpää ehkäisevää ruokavaliota. Tutustu maailman johtavan syöpätutkijan, Montrealin yliopiston syöpätutkimuslaitoksen johtajan, professori Richard Beliveaun kansainvälisiin bestsellereihin, joista suomeksikin on käännetty "Ruokavalio ja syöpä" ja "Terveyskeittokirja - Syövän ehkäisy ja hoito ruokavalion avulla".

Päivittäiseen ruokavaliooni kuuluu viisi eniten syöpää ehkäisevää ainetta eli vihreä tee, kurkuma yhdistettynä mustapippuriin ja oliiviöljyyn, marjat, valkosipuli ja kaalit. Lisäksi syön myös muita kirjoissa mainittuja syöpää ehkäiseviä aineita, mm. prosessoitua tomaattia, sieniä, sitrushedelmiä, tummaa suklaata, tiettyjä mausteita kuten chiliä ja inkivääriä, säännöllisesti.

Ohessa professori Beliveaun suositus näiden syöpää ehkäisevien ruoka-aineiden määristä, jotka jokaisen ihmisen kannattaisi syödä PÄIVITTÄIN:

http://www.cfp.ca/content/53/11/1905/F2.large.jpg

Mulla on rinnoissa tollaisia. Nänni alueella myös.
Sairastan neurofibromatoosia, ja lääkäri sanoi mulle että ne olis sellaisia.
Luteisiin en usko. Luulis, että noita puremia ois muillakin kun mulla. JOS ne olis luteita!!

Mulla on rinnoissa tollaisia. Nänni alueella myös.
Sairastan neurofibromatoosia, ja lääkäri sanoi mulle että ne olis sellaisia.
Luteisiin en usko. Luulis, että noita puremia ois muillakin kun mulla. JOS ne olis luteita!!

Sinuna vaatisin lähetteen mammografiaan, ultraääneen ja ohutneulabiopsiaan.

Omaa syöpääni lääkäri piti varmana fibroadenoomana eli sidekudoskasvaimena. Jopa röntgenlääkäri, joka teki mammografian ja ultraäänen oli täysin varma, että kyseessä on fibroadenooma.

Vasta ultraäänen yhteydessä otetun ohutneulabiopsian vastaus kertoi totuuden. Eli aggressiivinen rintasyöpä.

Ei kannata uskoa mihinkään muuhun kuin solututkimuksen tuloksiin, kun määritellään onko joku muutos syöpää vai ei! Syöpää ei millään pysty erottamaan viattomasta muutoksesta silmämääräisesti. Vasta solunäytteen tutkiminen kertoo totuuden!

Yhteistyössä