patti pepussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jiiri

Vieras
se on n.rypäleen kokoinen hiukan pienempi mut hyvä et pystyn istumaan perhana.toinen patti oli myös kankussa pienempi ajattelin että finneja kankun patti puhkes ja tuli mätää.mut se tässä ihmetyttää ku hais niin samperin pahalle,(koirien anaalirauhaset jos joku tietää ku tyhjennetään)suunnillen sille.Onks nää jotain paiseita?oon tohtorille näyttäny sain kuurin ei auttanu.suututtaa.ja niit ilmestyy kerta toisen jälkeen.Raskausaikana sain myös tissiin pienen patin.mut tuo mädän haju kummastuttaa?????Ei ylleensä finnin mätä tollaselle haise.onkohan mun sisus kaluissa jokin vialla?

Kaverilla oli sama juttu viime talvena! Patti oli kyllä melkeen peukalon kokonen ja se viillettiin sairaalassa auki ja märkä poistettiin. Sai voimakkaan lääkekuurin päälle, mutta tosi kippee oli! en muista liittykö saman aikainen kuume myös tähän tulehukseen!
:)

Se oli kai vaan jostain saatu pöpö joka sitte iski peppuun sen paiseen! Ei osannu itekkään paremmin selittää! Ite ajattelisin, ettei sen alkuperää välttämättä hoksaa yhistää, ku tuleehan flunssat, ym. lievemmätki iholla esiintyvät tulehukset tai ongelmat jostain pöpöstä joka on saatu jostain?!?!?! =) Vähä tuli sekavaa!!!!

Mulla oli kerran ilmeisesti höylän käyttelystä suivaantunut karvatupen tulehdus, joka aiheutti valtavan ja kivuliaan mätäpaiseen nivuseen. Se viillettiin auki ja puristettiin tyhjäksi, jonka jälkeen söin vielä antibiootit. Lääkäri kertoi, että tällaisia on tapana ihmisille tulla ns. persvakoon aika yleisesti, ja yleensä vieläpä toistuvasti.

Yhteistyössä