pätkätyä on niin p........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
kiva.... ei tullu tiliä sit huomenna ja ei ole enää senttiäkään rahaa.. vituttaa tää pätkätyön tekeminen ku ei saatana saa mistään oikeeseen aikaan rahaa... liitoon en saa jättää hakemusta ennen ku saan tän tulevan tilinauhan ja se piti tulla nyt 15 pvän palkan yhteydessä kun niin erikseen pyysin. mut ei. ja lapslisiin on viel muutama pvä... taas joutuu ottaan säästötililtä rahaa ja siel ei enää ole kuin 50 et mites sit ens kuussa kun on taas sama tilanne.

eivät käsittele liitossa alle neljän viikon hakemuksia, kysyin sitä jo joulukuussa kun nämä ongelmat alkoivat. ja rahaa eivät voi lähettää ennen ku tietävät paljon sitä edes ois tulossa kun oon saanu niin hycät tilit et voi olla et ei tule kuin ehkä 200 miinuus verot.
eikös tilin pitäis tulla huomenna jos maksupvä on 15 pvä ja se on sunnuntai?
ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin sanoa et en voi tehdä enää töitä koska pomohan mulle lupas et tilinauha ja rahat on nyt 15 mulla, ei vaan näy.....
viimeks oon saanu tilin siis tammikuun vika pvä mut se oli niin pieni et meni lainaan kokonaisuudessa.

Mä en ymmärrä mikä se todellien ongelma on :ashamed: Eli palkanyhteydessä ei tilinauhaa tullut, mutta et voinut liitollekaan laittaa hakemusta, kun ei ole 4 viikkoa kulunut. Vai onko palkkakin myöhässä, joka piti tulla 15 päivä ja tänään on vasta 12 päivä :/ Ja säästötililtä ei voi ottaa, kun sinne ei voi laittaa rahaa tilin tulon jälkeen... Anteeksi olen ilmeisesti vain tyhmä :ashamed:

siis palkkaa ei tule huomenna vaik sen piti tulla 15 pvä joka on sunnuntai eli sen pitäis tulla perjantaina, tilillä ei näy ja tiliotetta ei ole tullu.
litolle en voi lähettää lappua koska en ole saanut tätä palkkalaskelmaa mikä piti tulla tällä viikolla, mä oisin voinu muuten lähettää liitolle jo lapun viime viikolla mut odotan sitä saamerin palkkalaskelmaa.
säästötililtä mun on pakko ottaa mut entäs kun sielkään ei ole enää rahaa.
tili kun tulee ilmeiseti vasta viimeinen pvä niin sillon menee jo kaikki rahat laskuihin, lainaan ja ruokakaapin täyttämiseen eli en voi laittaa sinne säästötilille rahaa kun ei ole. ja liitossa menee varmaan yli kk kun ne saa noi laput käytyä läpi eli....

miten niin ei näy? jos se on jokainen muu kerta näkyny edellisenä pvänä niin miks nyt ei näkyis?
ja tilinauha on aina tullu 1-2 pvää aikaisemmin mut ei tullu tänään?

siis palkan piti tulla nyt kun sitä erikseen pyysin...
yleensä mulle maksetaan 15 jotain ja vika pvä loput. kerran kuussa pitäis olla tilipvä mut jostain syystä palkanmaksaja maksaa tilin aina sen mukaan miten saa mun tunnit tietoon eli siksi en tiedä.. tää on perseestä...

Yhteistyössä